AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 .....om rollene var byttet om her? Altså at det var en mann som satt i programlederstolen og en vakker kvinne i deltakerstolen, og programlederen lirte av seg det samme som denne kvinnen gjør? Her er det åpenbart veldig morsomt og stuerent. Har en vag følelse av at det hadde blitt et helvetes oppstyr om det var rollebytte..... Legg spesielt merke til hva som sies på 1:33 Anonymous poster hash: fa11e...348
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Æsj Anonymous poster hash: b4c73...e4a
Gjest Evelynita Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Det hadde nok ikke blitt tatt i mot like bra om rollene var snudd, nei. Spør du meg er det der upassende uansett kjønn
Gjest Kim Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Dette var da ganske så harmløst, jeg ser ikke problemet. Men du har nok rett i at det ikke ville sett like bra ut om rollene var snudd, kjipt, men sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Haha, virker som om de lager litt ekle spørsmål med vilje ass... Anonymous poster hash: 97a71...056
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå