Gå til innhold

Hva hadde skjedd......


Fremhevede innlegg

Skrevet

.....om rollene var byttet om her? Altså at det var en mann som satt i programlederstolen og en vakker kvinne i deltakerstolen, og programlederen lirte av seg det samme som denne kvinnen gjør?

Her er det åpenbart veldig morsomt og stuerent. Har en vag følelse av at det hadde blitt et helvetes oppstyr om det var rollebytte.....

Legg spesielt merke til hva som sies på 1:33



Anonymous poster hash: fa11e...348
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj



Anonymous poster hash: b4c73...e4a
Gjest Evelynita
Skrevet

Det hadde nok ikke blitt tatt i mot like bra om rollene var snudd, nei. Spør du meg er det der upassende uansett kjønn :P

Skrevet

Dette var da ganske så harmløst, jeg ser ikke problemet.

Men du har nok rett i at det ikke ville sett like bra ut om rollene var snudd, kjipt, men sånn er det bare.

Skrevet

Haha, virker som om de lager litt ekle spørsmål med vilje ass...



Anonymous poster hash: 97a71...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...