Gå til innhold

Halloween, hvor mye godteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere småbarnsforeldre hjelpe meg litt? Jeg har kjøpt en stor pose smågodt til Halloween-barna som kommer på døren imorgen. Og her kommer det mange barn! Hvordan deler dere ut godteriet, rekker dere bare fram et fat og lar barna forsyne seg selv, eller gir dere noe til hvert barn separat? Og hvor mange smågodtbiter er det greit å gi til hver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi selv ettersom det er noen som tar en hel håndfull i noen tilfeller, og gi max 2 godteribiter hver.

Anonymous poster hash: 98cd6...788

Skrevet

Jeg liker ikke å tilby dem fra et fat fordi jeg på en måte setter dem i en vanskelig situasjon. Selv de mest høflige beskjedne barna klarer ofte ikke dy seg og grafser alt for mye oppi posene sine. Blir liksom ikke helt god stemmning da.

Gir de en liten neve innpakka karameller hver :)

Skrevet

Deler ut en liten pose med smågodt til hvert barn

Anonymous poster hash: 2f01a...106
  • Liker 1
Skrevet

Jeg deler ut. Og jeg kjøper alltid individuelt innpakket godteri, er utrolig uhygienisk og ekkelt med smågodt o.l.

Anonymous poster hash: 921e8...6c4
  • Liker 4
Skrevet

Her spør de ofte hvor mange de får ta, men hvis de ikke gjør der, kan man jo bare rekke fram skåla og si "to hver" eller noe i den duren. Har funka bra her. Jeg har også kjøpt inn en haug smågodt og tenker at det holder med et par biter til hvert barn iom at det er velig mange hus i området her, så det blir nok godteri tilsammen.

Anonymous poster hash: e04c0...413

Skrevet

Jeg kjøper sånn stor pose med innpakka godteri. Smågodt er så dyrt. En pose til hvert barn er ikke så uhygensik, men må da være dyrt?

Skrevet

Du kan jo kjøpe inn en fox pose, slikkepinner, karameller, dumlepose også videre. Så pakker du inn 2-3 ting i hver sine poser. Blir litt mer hygienisk istedenfor å dele ut smågodt som mange kan ha tatt på.

Anonymous poster hash: 3701e...a4a
  • Liker 3
Skrevet

Lett. Monchèri er det eneste godteriet jeg spiser, og det får de så mye de vil ha av. Moro for meg, ikke fullt så moro for foreldrene, og noen har lært en lekse :D

Anonymous poster hash: 74c72...ba1
Skrevet

Lett. Monchèri er det eneste godteriet jeg spiser, og det får de så mye de vil ha av. Moro for meg, ikke fullt så moro for foreldrene, og noen har lært en lekse :D

Hva er problemet med at de får Monchèri? har selv spist det siden jeg var liten og likt det kjempegodt..

Anonymous poster hash: f727e...efe

Skrevet

Hva er problemet med at de får Monchèri? har selv spist det siden jeg var liten og likt det kjempegodt..

Anonymous poster hash: f727e...efe

Alkohol :)

• Liker 1
Skrevet

Alkohol :)

Det er jo så lite at det ikke er noe å snakke om, er det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...