AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Pleier alltid å ha brunt/rødt blod i ca tre dager før det ordentlig kommer igang. Denne gangen fikk jeg mensen fem dagr før den skulle.brgynte m noe rødt på papiret lørdagen. Men er enda ikke komme skikkelig i gang. Er så lite at jeg ikke trrnger bind.var hos gynekolog tidligere alt bra. Men er utrolig irriterende å ha det slik. Blit litt urolig. ... papiret lørdag, enda ikke kommet skikkelig i gang . kjenner mensmurring. Anonymous poster hash: f58ff...24f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Sånn er det noen ganger, Ring legen hvis du er for urolig for et eller annet Anonymous poster hash: 498ca...995
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Har vært hos gynekolog, men er dette da mensen denne måneden med så lite blødning. Skal til legen på fredag:-) Sånn er det noen ganger, Ring legen hvis du er for urolig for et eller annet Anonymous poster hash: 498ca...995 Anonymous poster hash: f58ff...24f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå