Gå til innhold

Hva kan jeg skrive i mld til pulevenn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil sende en mld til pulevennen/han jeg holder på med, for at han skal vite at jeg vil ha sex med han. Vil sende en mld som viser at jeg har lyst på han og vil ha han NÅ, og som gjør han kåt. Jeg er litt ny på det, vi pleier ofte bare å avtale å møtes og da ligger det litt i kortene hva vi skal. Men jeg tror han ville likt en slik mld. Tips anyone? :)

Anonymous poster hash: 48bc4...721
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil sende en mld til pulevennen/han jeg holder på med, for at han skal vite at jeg vil ha sex med han. Vil sende en mld som viser at jeg har lyst på han og vil ha han NÅ, og som gjør han kåt. Jeg er litt ny på det, vi pleier ofte bare å avtale å møtes og da ligger det litt i kortene hva vi skal. Men jeg tror han ville likt en slik mld. Tips anyone? :)

Drit i ham. Du er åpenbart forelsket og han bare knuller på deg fordi du er villig. Finn en som liker hele deg og ikke bare fitta di.

Anonymous poster hash: 79351...0bf

• Liker 5
Skrevet

"kom hit og knull meg nå" ?

Det hadde definitivt fungert på meg....:)

Skrevet

Det hadde definitivt fungert på meg....:)

For et fristende

Brukernavn....

Skrevet

Heh.. Du kan jo skrive: Jeg har fantasert om å suge deg i hele dag! Lyst å komme bort? :)

Skrevet

Kom og ta meg!

Anonymous poster hash: 31c34...bfe

• Liker 1
Skrevet

Drit i ham. Du er åpenbart forelsket og han bare knuller på deg fordi du er villig. Finn en som liker hele deg og ikke bare fitta di.

Anonymous poster hash: 79351...0bf

Hvorfor er det så åpenbart? Bare fordi hun har lyst til å gjøre han kåt? Trenger ikke å være forelsket for å begjære noen eller for å ha et ønske om å bli begjært tilbake.

Anonymous poster hash: 079e6...9b1

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det så åpenbart? Bare fordi hun har lyst til å gjøre han kåt? Trenger ikke å være forelsket for å begjære noen eller for å ha et ønske om å bli begjært tilbake.

Ts her. Det er nettopp det jeg vil, å gjøre han kåt! :) Irriterer meg over de her på kg som ikke klarer å svare på den man spør om, men henger seg opp i alt annet.

Skrevet

"Jeg sitter alene og drikker en flaske vin, lyst til å komme bort? ;) )

Anonymous poster hash: 5ddf0...399
Skrevet

Det er ganske åpenbart når hun skriver : "pulevennen / han jeg holder på med"

En pulevenn og en du holder på med er to forskjellige ting.

TS: Skriv at han skal komme å knulle vette av deg, funker sikkert det. Selv om jeg har opplevd at menn liker å ta styringa akkurat der

Skrevet

Se på film?

Anonymous poster hash: c1513...638

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...