AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Er det noen som vet om p-plaster fungerer hvis man har denne badetapen mellom plasteret og huden? Får så utslett av å ha det direkte på hudenAnonymous poster hash: e3239...425
Druid Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 P-plaster virker gjennom at stoffene som er i plasteret tas opp av huden. Rådet er å ta utslettet til en lege. Og bruk annen prevensjon i mellomtiden. Det høres ut som en allergisk reaksjon på virkemidlene i p-plasteret, og det betyr gjerne at du faktisk ikke får riktig dose inn. (Huden din bekjemper virkningen av P-plasteret.) Du kan ha reaksjon på limen også, men det er uansett en legejobb. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Så det fungerer ikke da?Anonymous poster hash: e3239...425
Druid Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Vet ikke. Det vil en lege kunne svare deg på. Han vil nemlig vite HVORFOR du har utslett , HVILKEN TYPE utslett det er osv. Så viss alternativet er å ta på regnfrakk eller ufrivilig gravid, så kall meg gammeldags, men jeg ville gå for dobbelsikker. Jeg ville ikke brukt mange kalorier knyttet til å bekymre meg for gårsdagen, men det er smart å ta ekstra forsikringsregler for dagen i dag :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå