Gå til innhold

Telefonsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en gutt på nettet som jeg snart skal treffe. Vi har sendt noen dirty meldinger til hverandre på kveldene, og nå vil han at vi skal ringe til hverandre mens vi onanerer. Det er jo fristende å gjøre det, blir ganske tent av tanken...men jeg er ikke så vant med å si dirty ting høyt og vet ikke hva som egentlig er forventet at man sier.. Når jeg skriver meldinger kan jeg jo tenke over og formulere meg litt bedre.

Noen her som har gjort dette og kan fortelle litt om det?

Anonymous poster hash: ebadb...390

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg tenker er at du aldri har møtt han! Tenk om han viser seg å være en du ikke tenner på når du møter han, og så har du allerede hatt telefonsex med han, hvor kleint kommer ikke det til å bli når du ser han? Jeg har møtt flere gutter fra nettet som jeg ved første møte skjønte at jeg ikke var interessert i i det hele tatt. På flere har jeg merket det allerede idet vi sier hei, at her er det null kjemi. Ville aldri hatt telefonsex med en jeg aldri har møtt. Dessuten tror jeg det kan bli kleint uansett, for da starter forholdet med sex uten å bygge på noe annet først. Det er jo ikke akkurat et godt utgangspunkt, og du risikerer å bli sett på som litt løs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...