Gå til innhold

Jeg tror jeg besvimte


Fremhevede innlegg

Gjest slettetbruker
Skrevet

hadde vondt i hodet, var svimmel og så sånne lys flekker.. og så våknet jeg på gulvet??? hva er dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lå helt stille? Så du svart? Hvor lenge var du "borte"?

Skrevet

Ja, du besvimte sikkert. Man kjenner det jo om man besvimer.. Du blir ekstremt svimmel og så blir du borte litt, men som oftest kommer man fort tilbake.

Har du fått i deg alt for lite næring eller sovet for lite? Da må du spise mye mer og sove om du har sovet for lite.



Anonymous poster hash: f15e2...6fa
Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sovet eller spist den dagen og hadde vært i sjokk i flere timer tidligere på dagen .. sikkert derfor.

Skrevet

Jeg hadde ikke sovet eller spist den dagen og hadde vært i sjokk i flere timer tidligere på dagen .. sikkert derfor.

Ja. Hvorfor var du i sjokk? Hadde noe hendt deg?

Jeg besvimte da jeg var innlagt på sykehus fordi jeg hadde kun fått intravenøst vann i 4 dager, og det er kroppens måte å si fra at nok er nok :P

Anonymous poster hash: f15e2...6fa

Gjest slettetbruker
Skrevet

Ja. Hvorfor var du i sjokk? Hadde noe hendt deg?

Jeg besvimte da jeg var innlagt på sykehus fordi jeg hadde kun fått intravenøst vann i 4 dager, og det er kroppens måte å si fra at nok er nok :P

Anonymous poster hash: f15e2...6fa

Akutt sykdom hos familien. Det var jeg som oppdaget det og det var helt forferdelig, trodde liksom hun ville dø og alt. Så ja, jeg fikk sjokk. Klarte nesten ikke snakke.

Det er så ekkelt å besvime... Da jeg besvimte drømte jeg at jeg satt i en buss som kjørte oppned .. Men så var egentlig bussen en katt.

  • Liker 3
Skrevet

Akutt sykdom hos familien. Det var jeg som oppdaget det og det var helt forferdelig, trodde liksom hun ville dø og alt. Så ja, jeg fikk sjokk. Klarte nesten ikke snakke.

Det er så ekkelt å besvime... Da jeg besvimte drømte jeg at jeg satt i en buss som kjørte oppned .. Men så var egentlig bussen en katt.

Okei, da skjønner jeg det. Huffameg.

Jeg har aldri drømt mens jeg har besvimt jeg da, men da jeg besvimte på sykehuset "våknet" jeg av at jeg hørte en skikkelig rar lyd og så var det jeg som lagde lyden.. Hahaha!

Anonymous poster hash: f15e2...6fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...