Gjest slettetbruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 hadde vondt i hodet, var svimmel og så sånne lys flekker.. og så våknet jeg på gulvet??? hva er dette
Millimani Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Du lå helt stille? Så du svart? Hvor lenge var du "borte"?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Ja, du besvimte sikkert. Man kjenner det jo om man besvimer.. Du blir ekstremt svimmel og så blir du borte litt, men som oftest kommer man fort tilbake. Har du fått i deg alt for lite næring eller sovet for lite? Da må du spise mye mer og sove om du har sovet for lite. Anonymous poster hash: f15e2...6fa
Gjest slettetbruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde ikke sovet eller spist den dagen og hadde vært i sjokk i flere timer tidligere på dagen .. sikkert derfor.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde ikke sovet eller spist den dagen og hadde vært i sjokk i flere timer tidligere på dagen .. sikkert derfor. Ja. Hvorfor var du i sjokk? Hadde noe hendt deg? Jeg besvimte da jeg var innlagt på sykehus fordi jeg hadde kun fått intravenøst vann i 4 dager, og det er kroppens måte å si fra at nok er nok Anonymous poster hash: f15e2...6fa
Gjest slettetbruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Ja. Hvorfor var du i sjokk? Hadde noe hendt deg? Jeg besvimte da jeg var innlagt på sykehus fordi jeg hadde kun fått intravenøst vann i 4 dager, og det er kroppens måte å si fra at nok er nok Anonymous poster hash: f15e2...6fa Akutt sykdom hos familien. Det var jeg som oppdaget det og det var helt forferdelig, trodde liksom hun ville dø og alt. Så ja, jeg fikk sjokk. Klarte nesten ikke snakke. Det er så ekkelt å besvime... Da jeg besvimte drømte jeg at jeg satt i en buss som kjørte oppned .. Men så var egentlig bussen en katt. 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Akutt sykdom hos familien. Det var jeg som oppdaget det og det var helt forferdelig, trodde liksom hun ville dø og alt. Så ja, jeg fikk sjokk. Klarte nesten ikke snakke. Det er så ekkelt å besvime... Da jeg besvimte drømte jeg at jeg satt i en buss som kjørte oppned .. Men så var egentlig bussen en katt. Okei, da skjønner jeg det. Huffameg. Jeg har aldri drømt mens jeg har besvimt jeg da, men da jeg besvimte på sykehuset "våknet" jeg av at jeg hørte en skikkelig rar lyd og så var det jeg som lagde lyden.. Hahaha! Anonymous poster hash: f15e2...6fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå