Gå til innhold

Nettbutikker...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor handler dere sexleketøy på nett?

Jeg vil gjerne handle sexleketøy på nett. Leter etter trygge nettsider, med diskre pakkelevering. Noen tips?

Anonymous poster hash: 0bbe4...c04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært veldig fornøyd med erotikknett.no. Ingen merker/logo på pakken, helt nøytral. Mon tro om det ikke også var brukt en avsender som hørtes helt generell ut? En stund siden sist jeg bestilte noe, kanskje på tide å unne seg noe nytt? :)

Også sender de ikke ut reklame i etterkant, hverken per post eller e-post. Stort pluss i min bok!



Anonymous poster hash: 15493...1ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste sexleketøy sider reklamerer jo klart og tydelig at de sender pakkene uten noen form for indikasjon om hva som er inni. der jeg har bestilt har de alltid holdt det løfte :)



Anonymous poster hash: f579e...44c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyevibber.no! STort pluss at det alltid er 25 % studentrabatt gjennom Studentkortet.no også.

Kult. :D Hvordan fungerer det da? Altså hvordan kan de vite at jeg er student.

Anonymous poster hash: 0bbe4...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Kult. :D Hvordan fungerer det da? Altså hvordan kan de vite at jeg er student.

Anonymous poster hash: 0bbe4...c04

Du registrerer deg enkelt på Studentkortet.no, er en stund siden jeg gjorde det så husker ikke nøyaktig hva man oppgir. Tror det er studiested, linje, avgangsår etc. Lite hokuspokus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Har kjøpt noe på nytelse.no. Jeg kjenner at jeg er kjempe nervøs selv om det sto at pakken var helt nøytral og uten selve navnet på firmaet. Dessuten skal pakkene være teipet godt, slik at det ikke går an å åpne uten å ødelegge innpakningen. Vet ikke hvorfor jeg er så nervøs... er vel kanskje sånn mange føler det første gangen man handler sexleketøy på nett. :(



Anonymous poster hash: 0bbe4...c04
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg valgte å kjøpe sexleker hos, og jeg ville bare si at jeg er veldig fornøyd. Porto var dyrt, men pakken kom raskt. Dessuten fikk jeg en pose med gratis ting fra nytelse.no. Jeg fikk en liten batteridrevet vibrator, pen med logoen på (men har ikke planer om å bruke den i offentligheten), jeg fikk vin og flaske åpner,, 10 rabbat på neste kjøp, og glidemiddel prøve. Det var ikke store greiene, men jeg satte pris på at jeg fikk en gave med kjøpe.

Leketøyet mitt var pakket inn i en grå boks, som var godt teipet igjen, og det sto bare NN AS som avsender, så man kunne ikke se hvor det var fra.



Anonymous poster hash: 0bbe4...c04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg valgte å kjøpe sexleker hos, og jeg ville bare si at jeg er veldig fornøyd. Porto var dyrt, men pakken kom raskt. Dessuten fikk jeg en pose med gratis ting fra nytelse.no. Jeg fikk en liten batteridrevet vibrator, pen med logoen på (men har ikke planer om å bruke den i offentligheten), jeg fikk vin og flaske åpner,, 10 rabbat på neste kjøp, og glidemiddel prøve. Det var ikke store greiene, men jeg satte pris på at jeg fikk en gave med kjøpe.

Leketøyet mitt var pakket inn i en grå boks, som var godt teipet igjen, og det sto bare NN AS som avsender, så man kunne ikke se hvor det var fra.

Anonymous poster hash: 0bbe4...c04

"Jeg valgte å kjøpe sexleker hos, Nytelse.no"

Anonymous poster hash: 0bbe4...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...