AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 heihei, jeg har vært stromforelska i en jente en stund nå men følelsene har liksom ikke vært begge veien men vi har forsatt hatt kontakten og ligget sammen og funnet på ting men nå har jeg mistet følelsene for ho, så det er ho som tar kontakt med meg daglig! men problemet mitt er at jeg møtte ho forrige helg på byn helt tilfeldig og da blei ho så glad at ho overfalt meg nesten kyssa på meg ogsånt mens jeg prøvde og si at venner gjør ikke sånt, men det hjalp jo ikke... ho fortalte meg at ho var så sinsykt glad i meg og jeg var hennes "bestevenn" og at ho savna og ha sex med med og at ho savner meg og at vi må finne på noe mere ikke la det gå en uke før vi sees igjen (vi jobber sammen) ho holdt rundt meg og lukta på meg og vill liksom ikke gå, ho ville ha med meg hjem og ha sex med med ho har funnet ut at jeg har hatt sex med annen jente og det kommenterte ho i nesten vær setining... jasså skal du hjem til ho nå osv osv osv er dette en snev av sjalusi? jeg veit at ho har ligget med eksen sin mens vi har holdt på og det syens jeg er udregelig gjort, men ho har bare nektet for det og i stad så skrev ho til meg og ville finne på noe i morgen! jeg veit rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, har ho fått følelser for meg eller hva skjer? skal jeg bare kutte all kontakt med hele jævla kjærringa eller hva syens dere jeg skal gjøre? ( JEG ER DESPERAT SOM SKRIVER PÅ ET FORUM ANNGÅENDE DETTE) Anonymous poster hash: cb49b...2f0
Melkebarten Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Ehm..............du synes at hun er udregelig fordi hun har ligget med noen, mens du har gjort akkuratt det samme? hvor er logikken i det? 1
Nettinettet Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Hun var full, la det være, men hvis hun kontakter deg når hun er edru, så bør du gi beskjed om at det var hyggelig så lenge det varte, men du har ikke følelser for henne lenger. Da er det også viktig at du ikke utnytter hennes følelser ved å ta kontakt med henne når du er ensom og trenger bekreftelse fra noen.
Gjest .-L-. Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Hva vil du med denne jenten da? Du skriver at du har mistet følelsene for henne, men det virker jo ikke slik. Endret 30. oktober 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 er kanskje sant at jeg ikkke har mistet allt av følelser ennå, men det er jammen ikke mye igjen! og jeg føler det er på tide og gå videre selvom jeg ikke klarer det helt, og ho gir meg så mixed signaler ho sier at vi skal bli gammle sammen og ho skal være sammen med med hele livet, men sammtidig så driver ho og knuller på han jævla exen sin vær dag,..... syyyk kjerring OFFF hater dette og være forelska! Anonymous poster hash: cb49b...2f0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 er kanskje sant at jeg ikkke har mistet allt av følelser ennå, men det er jammen ikke mye igjen! og jeg føler det er på tide og gå videre selvom jeg ikke klarer det helt, og ho gir meg så mixed signaler ho sier at vi skal bli gammle sammen og ho skal være sammen med med hele livet, men sammtidig så driver ho og knuller på han jævla exen sin vær dag,..... syyyk kjerring OFFF hater dette og være forelska! Anonymous poster hash: cb49b...2f0 Hvordan vet du at hun ligger med eksen hele tiden...??! Anonymous poster hash: 9378e...c15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå