Gå til innhold

Hvordan invitere henne ut?


Japlut7

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er for øyeblikket veldig interessert i en jente som jeg studerer sammen med. Har lyst til å invitere henne med ut på date/kaffe/vin, men føler aldri at den riktige muligheten byr seg. Nesten hver gang jeg møter henne er det andre medstudenter like i nærheten, og jeg tenker det er upassende å invitere henne ut mens andre hører på. Samtidig tenker jeg det blir feil å invitere henne ut igjennom facebook, siden vi tross alt møtes face to face et par ganger i uka. Er også redd for at jeg skal virke umoden dersom jeg inviterer henne ut digitalt. Hvordan mener dere jeg bør gå frem? Andre kreative metoder jeg kan benytte meg av?
Må for øvrig også nevne at jeg er litt redd for å ødelegge "miljøet" mellom oss dersom hun avslår min invitasjon, vi skal jo tross alt studere sammen frem til sommeren. Har dog ikke lyst til å vente så lenge med å invitere henne ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper du er i min klasse og at jeg får en hyggelig beskjed på en lapp av deg :) Kommer ikke til å skade miljøet selv om du er "feil fyr" :-) Og jeg skal ikke si det til de andre tihihi



Anonymous poster hash: 404c3...58f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at elektronisk er bedre enn ingenting, det er også den minst skumle måten å gjøre dette på. Men satser jo på at den rette anledningen vil by seg om ikke så alt for lenge. Håper bare ikke nervene ødelegger dersom den rette sjansen byr seg. Kanskje jeg bør gi henne en lapp dersom jeg ikke får sagt det jeg skal si. Har også tenkt på å gi henne en spennende bursdagspresang som et lite «hint»:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen