Osislove Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hei. Jeg lurer på om det er flere som har det samme som meg. Jeg er rød på øynene, vært det lenge.. prøver finne ut hva som er galt men legen gir meg bare medisin og ber meg prøve det. og det.. Er lys ømfintlig for all slags sterk lys, til og med vist det er veldig lyst ute og snø... Har av og til hodepine bak øynene... Det er så dunking på en måte. Jeg har det nå mens jeg skriver, på venstre side... da er det slikt at når det når virkelig ille så må jeg slå av alt av lys og alt.. klarer ikke ha noe på fordi det gjør så vondt i øynene... Noen som har det samme? mvh osislove
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 kanskje du skal prøve å ta en synstest? evt. kan du jo be om å få henvisning av legen din til en øye spesialist som kan undersøke deg ordentlig? Anonymous poster hash: 2995d...fa7 1
Lilac Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er også veldig lyssky. Bruker solbriller på vinteren og folk ser veldig rart på meg. Vurderer å dra til legen for sikkerhetsskyld. Hadde mye rødhet før og hodepine, nå er det bare hodepine...
kjeri Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Jeg ville bedt om henvisning til øyespesialist. Viktig at en spesialist får sett på deg når du har disse plagene. Det kan vær mange forskjellige sykdommer i øyet som kan gi disse plagene du beskriver. Bl.a. irridocyklit (regnbuehinnebetennelse), keratitt og kronisk hornhinnebetennelse for å nevne noen. Alle kan som regel behandles, men det må en spesialist til for å sette riktig diagnose. Hilsen en med egenerfaring.
Osislove Skrevet 7. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2013 Jeg ville bedt om henvisning til øyespesialist. Viktig at en spesialist får sett på deg når du har disse plagene. Det kan vær mange forskjellige sykdommer i øyet som kan gi disse plagene du beskriver. Bl.a. irridocyklit (regnbuehinnebetennelse), keratitt og kronisk hornhinnebetennelse for å nevne noen. Alle kan som regel behandles, men det må en spesialist til for å sette riktig diagnose. Hilsen en med egenerfaring. Hei... beklager for tregt svar. Men har vært hos øyespesialist og fikk bare en medisin jeg skulle bruke for han kunne ikke finne noe galt med meg heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå