AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 ... se for deg at du dater en fyr du stadig liker bedre. Alt ser ut til å gå rosenrødt mellom dere, men så kommer den... mms-en med et bilde av utstyret hans... Hva ville du tenkt? Kleint?Anonymous poster hash: b199b...5c3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 ... se for deg at du dater en fyr du stadig liker bedre. Alt ser ut til å gå rosenrødt mellom dere, men så kommer den... mms-en med et bilde av utstyret hans... Hva ville du tenkt? Kleint?Anonymous poster hash: b199b...5c3 For tiden er jeg ufrivillig adskilt fra min elsker.Får ikke tak i han for tiden. Hadde han plutselig sendt meg et bilde av utstyret hans.Hadde jeg blitt glad for livstegn fra han og umiddelbart kåt på han.Men det er meg.Og vi har et forhold som startet med sex og som var veldig lidenskapelig.Og vi er pr def. og regne som elskere.Vårt forhold er veldig sexuelt.Vi har tidligere sendt mye sexy sms og hisset herandre opp med kåte meldinger.Så et bilde av den STORE deilige pikken hans.Ja takk.Den er MIN : ) nemlig: ) Anonymous poster hash: 4c0bb...e99
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Om jeg hadde fått bilde av utstyret til kjæresten min så hadde jeg blitt utrolig glad (og kåt) ihvertfall , men er selvsagt noe annet om man ikke har hatt sex enda eller det er en fyr man ikke liker spesielt godt. Anonymous poster hash: 9e0a9...93d
Ms.Mx Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Det har skjedd meg mange ganger og jeg banner like mye hver gang det skjer. Spesielt skuffende er det hvis jeg virkelig liker fyren. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå