Gå til innhold

jogget i t-skjorte i regn..


Fremhevede innlegg

Skrevet

kom nettopp hjem, og jeg skjelver som en galning.. føler jeg har fått indre frysninger eller noe :/ skulle aldri gjort det! omg, hva gjør jeg? føler meg helt for jævlig også.. tror jeg begynner å bli syk ellernoe. hodepine til 1000 og svimmel som faen! hoster så vidt også..

Anonymous poster hash: 3fdf1...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anyone...?

Anonymous poster hash: 3fdf1...b45

Skrevet

Ta en lang varm dusj, drikk en kopp te eller kakao, kle på deg ullundertøy og tynne ullsokker og legg deg under dyna. God bedring!

Skrevet

Ta en lang varm dusj, drikk en kopp te eller kakao, kle på deg ullundertøy og tynne ullsokker og legg deg under dyna. God bedring!

ok, takk!

Anonymous poster hash: 3fdf1...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...