AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 kom nettopp hjem, og jeg skjelver som en galning.. føler jeg har fått indre frysninger eller noe :/ skulle aldri gjort det! omg, hva gjør jeg? føler meg helt for jævlig også.. tror jeg begynner å bli syk ellernoe. hodepine til 1000 og svimmel som faen! hoster så vidt også..Anonymous poster hash: 3fdf1...b45
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 anyone...?Anonymous poster hash: 3fdf1...b45
noisy Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Ta en lang varm dusj, drikk en kopp te eller kakao, kle på deg ullundertøy og tynne ullsokker og legg deg under dyna. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Ta en lang varm dusj, drikk en kopp te eller kakao, kle på deg ullundertøy og tynne ullsokker og legg deg under dyna. God bedring! ok, takk!Anonymous poster hash: 3fdf1...b45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå