AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Det har foregått mye rundt meg i det siste. Et par dødsfall i nærmiljøet, alvorlig sykdom i nær familie, litt søvnproblemer, dårlig appetitt osv. Konsentrasjonen er på bånn, hukommelsen likeså. Ser mye på tv, filmer, surfer på nettet. Har ikke tenkt over det før, men jeg bruker det nok som et slags forsvar. Det blir for mye å ta innover seg, så jeg bare forsvinner inn i tv-serier, filmer, blogger og annet på nett. Tida går fortere da også. Noen som kjenner seg igjen? Hvordan brøt dere mønsteret? Kjenner få her jeg bor. Etter jobb handler alt om å slappe av, få tida til å gå og ha krefter nok til jobb neste dag... Sånn går dagene... Håper jeg får svar fra noen som kjenner seg igjen. For har man det tøft, er det ikke bare å ta seg sammen, få på seg joggeskoene, løpe seg en tur, mikse sammen de mest energirike retter og bade i et hav av venner som utstråler glede. Anonymous poster hash: 67f5b...621
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå