Gå til innhold

Tarot tråd for single

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg liker ikke øl!

Aldri en regel uten unntak. Hva er spørsmålet ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp blitt "dumpet" igjen...

Vil jeg finne noen som ønsker å bli hos meg?

Skrevet

Aldri en regel uten unntak. Hva er spørsmålet ditt?

Jeg som verken dater, leter, sjekker eller i det hele tatt omgås menn, og som ikke er det spor attraktiv, kommer noen noensinne til å gidde å i det hele tatt forsøke sjekke meg opp?

Skrevet

Liker han meg like godt som jeg tror han gjør? Og kommer det til å bli noe mellom oss?

Skrevet

Jeg har nettopp blitt "dumpet" igjen...

Vil jeg finne noen som ønsker å bli hos meg?

Begerdronningen.

48.jpg

Ja. Det blir en dag at du treffer en fyr som du blir ilag med en meget god stund. Han vil til å begynne med ikke virke som din type, han vil virke litt femi for deg pga han er ingen alfafyr, men i stedet ha en stille styrke som flere fyrer burde ha. Så hvis du møter en sånn fyr og han virker "veik", så se forbi det og se ham for det han er. Lykke til.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

til sommaren då :hoppe: :hoppe:

Tusen takk!

Prøver meg på eit til eg (eg er ikkje grådig, berre om du har tid!):

Kor vil eg finne denne mannen?

eg elskar Carlberg.....

Skrevet

Jeg som verken dater, leter, sjekker eller i det hele tatt omgås menn, og som ikke er det spor attraktiv, kommer noen noensinne til å gidde å i det hele tatt forsøke sjekke meg opp?

2/mynter.

65.jpg

Ja, men han vil ikke være din type, du vil tro han er falsk, så kanskje er du like langt.

• Liker 1
Skrevet

Liker han meg like godt som jeg tror han gjør? Og kommer det til å bli noe mellom oss?

Paven.

5.jpg

Jo, men noe står imellom dere. Han er litt for tradisjonell, respekterer kvinner "for mye" til å ta et steg selv. Du må ta initiativet hvis du vil det skal lbi mer. Uansett, han er av typen som vil være gift pga han ikke har tro på samboerskapet som livsform.

Skrevet

elsker øl,

Har møtt en jente som jeg liker godt, har spurt henne ut en gang før, da kunne henne ikke, men er en stund siden. Burde jeg prøve spørre på nytt? det er en person jeg veldig gjerne vil bli bedre kjent med. hu virker alletiders av de få stundene jeg har sett henne

Anonymous poster hash: a55eb...de1
Skrevet

til sommaren då :hoppe: :hoppe:

Tusen takk!

Prøver meg på eit til eg (eg er ikkje grådig, berre om du har tid!):

Kor vil eg finne denne mannen?

5/Sverd.

54.jpg

Cat People eller noe lignende samfunn/club.

• Liker 1
Skrevet

elsker øl,

Har møtt en jente som jeg liker godt, har spurt henne ut en gang før, da kunne henne ikke, men er en stund siden. Burde jeg prøve spørre på nytt? det er en person jeg veldig gjerne vil bli bedre kjent med. hu virker alletiders av de få stundene jeg har sett henne

Anonymous poster hash: a55eb...de1

Du må stille spørsmål under nick.

Skrevet

elsker øl,

Skrevet

Kommer jeg til å finne lykken? når?

Skrevet

elsker øl,

6/Beger.

41.jpg

Jepp, ta sjansen på nytt.

Skrevet

2/mynter.

65.jpg

Ja, men han vil ikke være din type, du vil tro han er falsk, så kanskje er du like langt.

I knew it!

Bare å være singel forever and ever, tryggest det. :nigo:

Skrevet

Kommer jeg til å finne lykken? når?

9/Wands.

30.jpg

Når det er som tøffest.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

5/Sverd.

54.jpg

Den var ny. HAHAH!

igjen; takk!!

Skrevet

5/Sverd.

54.jpg

Hahahahahaaaaaa, nå ler jeg så jeg tisser på meg! S&P is going hardcore!

Skrevet

Hahahahahaaaaaa, nå ler jeg så jeg tisser på meg! S&P is going hardcore!

Tenkte det samme.

Gjest badeand1
Skrevet

Kommer jeg til å bli forelsket i en som er forelsket i meg i løpet av 2014?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...