Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #21 Skrevet 29. oktober 2013 Men jeg liker ikke øl! Aldri en regel uten unntak. Hva er spørsmålet ditt?
honeybee Skrevet 29. oktober 2013 #22 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har nettopp blitt "dumpet" igjen... Vil jeg finne noen som ønsker å bli hos meg?
Silfen Skrevet 29. oktober 2013 #23 Skrevet 29. oktober 2013 Aldri en regel uten unntak. Hva er spørsmålet ditt? Jeg som verken dater, leter, sjekker eller i det hele tatt omgås menn, og som ikke er det spor attraktiv, kommer noen noensinne til å gidde å i det hele tatt forsøke sjekke meg opp?
amonyn Skrevet 29. oktober 2013 #24 Skrevet 29. oktober 2013 Liker han meg like godt som jeg tror han gjør? Og kommer det til å bli noe mellom oss?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #25 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har nettopp blitt "dumpet" igjen... Vil jeg finne noen som ønsker å bli hos meg? Begerdronningen. Ja. Det blir en dag at du treffer en fyr som du blir ilag med en meget god stund. Han vil til å begynne med ikke virke som din type, han vil virke litt femi for deg pga han er ingen alfafyr, men i stedet ha en stille styrke som flere fyrer burde ha. Så hvis du møter en sånn fyr og han virker "veik", så se forbi det og se ham for det han er. Lykke til. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. oktober 2013 #26 Skrevet 29. oktober 2013 til sommaren då Tusen takk! Prøver meg på eit til eg (eg er ikkje grådig, berre om du har tid!): Kor vil eg finne denne mannen? eg elskar Carlberg.....
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #27 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg som verken dater, leter, sjekker eller i det hele tatt omgås menn, og som ikke er det spor attraktiv, kommer noen noensinne til å gidde å i det hele tatt forsøke sjekke meg opp? 2/mynter. Ja, men han vil ikke være din type, du vil tro han er falsk, så kanskje er du like langt. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #28 Skrevet 29. oktober 2013 Liker han meg like godt som jeg tror han gjør? Og kommer det til å bli noe mellom oss? Paven. Jo, men noe står imellom dere. Han er litt for tradisjonell, respekterer kvinner "for mye" til å ta et steg selv. Du må ta initiativet hvis du vil det skal lbi mer. Uansett, han er av typen som vil være gift pga han ikke har tro på samboerskapet som livsform.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #29 Skrevet 29. oktober 2013 elsker øl, Har møtt en jente som jeg liker godt, har spurt henne ut en gang før, da kunne henne ikke, men er en stund siden. Burde jeg prøve spørre på nytt? det er en person jeg veldig gjerne vil bli bedre kjent med. hu virker alletiders av de få stundene jeg har sett henne Anonymous poster hash: a55eb...de1
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #30 Skrevet 29. oktober 2013 til sommaren då Tusen takk! Prøver meg på eit til eg (eg er ikkje grådig, berre om du har tid!): Kor vil eg finne denne mannen? 5/Sverd. Cat People eller noe lignende samfunn/club. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #31 Skrevet 29. oktober 2013 elsker øl, Har møtt en jente som jeg liker godt, har spurt henne ut en gang før, da kunne henne ikke, men er en stund siden. Burde jeg prøve spørre på nytt? det er en person jeg veldig gjerne vil bli bedre kjent med. hu virker alletiders av de få stundene jeg har sett henne Anonymous poster hash: a55eb...de1 Du må stille spørsmål under nick.
matrox Skrevet 29. oktober 2013 #32 Skrevet 29. oktober 2013 elsker øl, Har møtt en jente som jeg liker godt, har spurt henne ut en gang før, da kunne henne ikke, men er en stund siden. Burde jeg prøve spørre på nytt? det er en person jeg veldig gjerne vil bli bedre kjent med. hu virker alletiders av de få stundene jeg har sett henne
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #34 Skrevet 29. oktober 2013 elsker øl, Har møtt en jente som jeg liker godt, har spurt henne ut en gang før, da kunne henne ikke, men er en stund siden. Burde jeg prøve spørre på nytt? det er en person jeg veldig gjerne vil bli bedre kjent med. hu virker alletiders av de få stundene jeg har sett henne 6/Beger. Jepp, ta sjansen på nytt.
Silfen Skrevet 29. oktober 2013 #35 Skrevet 29. oktober 2013 2/mynter. Ja, men han vil ikke være din type, du vil tro han er falsk, så kanskje er du like langt. I knew it! Bare å være singel forever and ever, tryggest det.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #36 Skrevet 29. oktober 2013 Kommer jeg til å finne lykken? når? 9/Wands. Når det er som tøffest.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. oktober 2013 #37 Skrevet 29. oktober 2013 5/Sverd. Cat People eller noe lignende samfunn/club. Den var ny. HAHAH! igjen; takk!!
Silfen Skrevet 29. oktober 2013 #38 Skrevet 29. oktober 2013 5/Sverd. Cat People eller noe lignende samfunn/club. Hahahahahaaaaaa, nå ler jeg så jeg tisser på meg! S&P is going hardcore!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #39 Skrevet 29. oktober 2013 Hahahahahaaaaaa, nå ler jeg så jeg tisser på meg! S&P is going hardcore! Tenkte det samme.
Gjest badeand1 Skrevet 29. oktober 2013 #40 Skrevet 29. oktober 2013 Kommer jeg til å bli forelsket i en som er forelsket i meg i løpet av 2014?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå