AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Har slitt med nakke og skulder smerter i flere år..merker når jeg er veldig øm og sår i nakke/skuldre så føler jeg synet på den siden jeg har vondt er anstrengt.ser ikke dårligere vandkelig å forklare. Noen som har det slik?Anonymous poster hash: c48bc...e0d
karella Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Det kan være en kobling faktisk..nakkesmerte (spesielt sternocleidomastoid-muskelen) kan påvirke syn, gi smerte i kjeve og øre. Fra http://www.natural-solutions-for-muscle-pain.com/sternocleidomastoid-muscle.html Visual and Eye Disturbance from the Sternocleidomastoid Muscle The sternal division can create tearing and reddening (blood shot) in the same side eye. It can also create a "drooping" of the eyelid caused by a spasm of the muscle around the eye (the obicularis oculi muscle). This muscle can also create twitching of the eye or eyelid. There can also be blurring of vision, dimming of perceived light intensity, and double vision. The print may even seem to "jump around" when a patient tries to read. These symptoms seem to be due to the referred effect on the eye muscles. Endret 29. oktober 2013 av karella
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Merker det når jeg har vondt. Smerter ved øret , så går det en svak smerter til øyne , tinning på den siden det er vondt..:-)Anonymous poster hash: c48bc...e0d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Engelsken min er da ikke så god:-(Anonymous poster hash: c48bc...e0d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Det jeg mener , er at jeg ikke er god i engelsk:-)Anonymous poster hash: c48bc...e0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå