AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Da har jeg fått operasjonsdato for å legge inn silikon. Har gjort et brystløft og forminskning tidligere i år og har ventet noen måender før jeg skal gjøre dette inngrepet. Gruer meg og er også veldig spent. Jeg har nå en 80 B-cup og skal gå for enten 400 eller 450 under muskel. Skulle tenke litt på det. Jeg er 178 cm høy og normal i kroppen, med litt store hofter. Gruer meg veldig, mtp smertene siden det skal under muskel. Brystløftet var ikke noe vondt i det hele tatt, men dette gruer jeg meg veldig til, har lest at det er helt forferdelig og legen sa at det gjør veldig vondt så jeg får mye sterkere smertestillende denne operasjonen. Noen som vil dele sin erfaring med meg? Hvordan det gikk, vondt osv? Anonymous poster hash: 45287...204
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Ingen som vil fortelle litt ? Anonymous poster hash: 45287...204
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er 20 år og har lyst å ta selv. Må spare litt mer penger, men er forsatt veldig usikker.. Anonymous poster hash: 16232...c8d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Plis dropp det, det er så tacky som det kan få blitt! Anonymous poster hash: 59b84...c67 4
Cherish Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Hvis du har lyst og du tror det hjelper deg til å føle deg bedre, så gjør du det! Angående smertene har jeg inntrykk av at det er veldig individuelt. Noen får veldig vondt og blir sengeliggende i flere dager, mens andre føler seg pigge nesten med en gang. Ta det med ro og lytt til kroppen, så går det nok fint! Hvor skal du opereres? edit:skrivefeil Endret 30. oktober 2013 av Cherish
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg tok over muskel så det er jo litt annerledes, men ble overrasket over hvor lite vondt det egentlig var. Var ikke i stand til å løfte hendene over hodet på en stund og jeg følte meg veldig støl. Tok det med ro de første dagene og slet litt med å sette meg opp og sånn, men jeg hadde i forkant trodd det skulle være mye verre. Kunne kjøre bil etter 3dager (da tok jeg ikke smertestillende lenger) og tok meg av barnet mitt etter ca en uke. Var forsiktig med løfting og slikt, men noe måtte jeg jo siden jeg hadde et lite barn. Man er hoven en god stund og må sove på ryggen, for meg var det ubehagelig å ligge på siden ganske lenge pga hevelse. Ang at det er "tacky". Så lenge man ikke overdriver så ser det ikke tacky ut. Jeg er 165cm høy og veier 60kg, har 350cc over muskel. Jeg er formfull ellers så på meg ser det helt naturlig ut. Kunne nok hatt større også uten at det ville sett unaturlig ut. Forbered deg på at du vil føle deg litt hjelpesløs de første dagene, tilrettelegg hjemmet slik at du slipper å strekke deg etter ting for det vil du ikke klare den første tiden. Få noen til å være med deg den første (og gjerne den andre) dagen etter operasjon. Går nok kjempe fint Anonymous poster hash: 7d5cb...77d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Vet noen av dere hva prisen ligger på? Har så lyst på, men er forsatt usikker. Hva om jeg kommer til å angre....Men utrolig lite gøy å se ut som en gutt i bikini. Anonymous poster hash: 5d8ae...74a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Men dere som var usikre, hva fikk dere til å bli helt sikker? Var dere ikke redd for at dere kom til å angre? Jeg har spart 20 000 til nå, men vet forsatt ikke. Anonymous poster hash: 16232...c8d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Tok silikon for en ti års tid siden, riktig nok over muskelen, men jeg hadde så vondt at jeg ikke engang klarte å komme meg opp fra seng/stol/sofa på egenhånd. Knasket paralgin forte døgnet rundt, og fikk knapt sove. Men det er bare en uke, og når man er dopa på smertestillende går det fort. Hamstre inn fristende mat, ha masse filmer klare, et lager med smertestillende, og noen som kan leke tjener for deg en ukes tid, så går det greit. Det er så absolutt verdt det! Anonymous poster hash: 2d7ef...2b0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Silikon er forøvrig ikke er irreversibelt inngrep, så om man mot formodning skulle andre (finn en god kirurg og gå for en moderat størrelse på implantatene, så det ser naturlig ut, så er sjansen liten for at man har noen grunn til å angre), er det jo bare å få det fjernet igjen. Anonymous poster hash: 2d7ef...2b0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Men dere som var usikre, hva fikk dere til å bli helt sikker? Var dere ikke redd for at dere kom til å angre? Jeg har spart 20 000 til nå, men vet forsatt ikke. Anonymous poster hash: 16232...c8d For min del så kunne det ikke bli verre enn det allerede var. Fikk brystene totalt ødelagt etter svangerskap. Hvis du vil operere fordi du har små bryster og ønsker deg barn i nær fremtid så vent med å operere. Hvis du ikke venter må du kanskje belage deg på å fikse de igjen etter svangerskap for det er mye som skjer med brystene under svangerskap (og amming)Anonymous poster hash: 7d5cb...77d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 For min del så kunne det ikke bli verre enn det allerede var. Fikk brystene totalt ødelagt etter svangerskap. Hvis du vil operere fordi du har små bryster og ønsker deg barn i nær fremtid så vent med å operere. Hvis du ikke venter må du kanskje belage deg på å fikse de igjen etter svangerskap for det er mye som skjer med brystene under svangerskap (og amming)Anonymous poster hash: 7d5cb...77d Jeg forstår. Ja, det er nok det som er grunnen og jeg har ingen barn. Fyller nesten ikke en Acup en gang. Har virkelig lyst på, og har heller ikke lyst å vente da jeg ikke vet når jeg får barn. Har ikke kjæreste en gang, så det kan ta sin tid. Anonymous poster hash: 16232...c8d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg forstår. :)Ja, det er nok det som er grunnen og jeg har ingen barn. Fyller nesten ikke en Acup en gang. Har virkelig lyst på, og har heller ikke lyst å vente da jeg ikke vet når jeg får barn. Har ikke kjæreste en gang, så det kan ta sin tid. Anonymous poster hash: 16232...c8d Jeg forstår. Men jeg var kjempe gla jeg ikke gjorde det før jeg fikk barn. Hadde aldri trodd et svangerskap kunne endre brystene så mye som det gjorde med meg. Hadde jeg operert før jeg fikk barn så måtte jeg nok ha fiksa de igjen for å være komfortabel med meg selvAnonymous poster hash: 7d5cb...77d
Marie90 Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg tror dette varierer fra person til person og fra klinikk til klinikk. Jeg tok under muskelen for litt over et år siden. Jeg bor i London og fant en god og erfaren kirurg her. Etter operasjonen ble jeg vekket, fortsatt i ørska men ellers kvikk. Jeg hadde tilbud om å bli over natten men dro heller hjem. Fikk med smertestillende hjem (en type med kodein). De neste ukene var brystene stramme og ganske harde og det var til tider ukomfortabelt å våkne om morgenen etter å ha ligget lenge på ryggen. Hadde likevel en spesialpute jeg hadde bestilt som var fin å sove i. Ellers må jeg si at jeg hadde nesten ikke smerter. Jeg vet at mange har det men for meg var det faktisk veldig greit. Det eneste ukomfortable var den stramme følelsen. Jeg fungerte likevel normalt med en gang, med unntak av at det i starten er ukomfortabelt å løfte armene for høyt. Ellers var alt som normalt. De myknet opp og 'falt' noe etter 6 mnd. Nå har ett år gått og de er supermyke og kjempefine. Jeg kunne knapt vært mer fornøyd. Det kan hende du opplever det som smertefullt, men folk har forskjellig smerteterskel så jeg ville ikke kjøpt alle skrekkhistoriene heller. Endret 30. oktober 2013 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #15 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg tror dette varierer fra person til person og fra klinikk til klinikk. Jeg tok under muskelen for litt over et år siden. Jeg bor i London og fant en god og erfaren kirurg her. Etter operasjonen ble jeg vekket, fortsatt i ørska men ellers kvikk. Jeg hadde tilbud om å bli over natten men dro heller hjem. Fikk med smertestillende hjem (en type med kodein). De neste ukene var brystene stramme og ganske harde og det var til tider ukomfortabelt å våkne om morgenen etter å ha ligget lenge på ryggen. Hadde likevel en spesialpute jeg hadde bestilt som var fin å sove i. Ellers må jeg si at jeg hadde nesten ikke smerter. Jeg vet at mange har det men for meg var det faktisk veldig greit. Det eneste ukomfortable var den stramme følelsen. Jeg fungerte likevel normalt med en gang, med unntak av at det i starten er ukomfortabelt å løfte armene for høyt. Ellers var alt som normalt. De myknet opp og 'falt' noe etter 6 mnd. Nå har ett år gått og de er supermyke og kjempefine. Jeg kunne knapt vært mer fornøyd. Det kan hende du opplever det som smertefullt, men folk har forskjellig smerteterskel så jeg ville ikke kjøpt alle skrekkhistoriene heller. Hva betalte du? Anonymous poster hash: 16232...c8d
Marie90 Skrevet 30. oktober 2013 #16 Skrevet 30. oktober 2013 Hva betalte du? Anonymous poster hash: 16232...c8d 45.000 (rundt 5000 pund)
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Hvis du har lyst og du tror det hjelper deg til å føle deg bedre, så gjør du det! Angående smertene har jeg inntrykk av at det er veldig individuelt. Noen får veldig vondt og blir sengeliggende i flere dager, mens andre føler seg pigge nesten med en gang. Ta det med ro og lytt til kroppen, så går det nok fint! Hvor skal du opereres? edit:skrivefeil Jeg skal ta det på colosseum i Oslo, hvor jeg tok den første operasjonen min også! Er egentlig bare smertene jeg er redd for, og om det blir for mye, men kirurgen mente det var en fin mengde og ville se bra ut til min kropp. Så da må jeg nesten bare stole på det Det blir visst litt annereledes om man tar under muskel, de vil se mer naturlig ut og ikke bli så store som om man tar over muskel, i tilegg er det muskelen som holder de oppe, så slipper man å slite så mye på ryggen. Har tatt meg fri 10 dager fra jobb, men har litt som skjer helgen. Så håper jeg orker å være med på det! Anonymous poster hash: 45287...204
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #18 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg tok over muskel så det er jo litt annerledes, men ble overrasket over hvor lite vondt det egentlig var. Var ikke i stand til å løfte hendene over hodet på en stund og jeg følte meg veldig støl. Tok det med ro de første dagene og slet litt med å sette meg opp og sånn, men jeg hadde i forkant trodd det skulle være mye verre. Kunne kjøre bil etter 3dager (da tok jeg ikke smertestillende lenger) og tok meg av barnet mitt etter ca en uke. Var forsiktig med løfting og slikt, men noe måtte jeg jo siden jeg hadde et lite barn. Man er hoven en god stund og må sove på ryggen, for meg var det ubehagelig å ligge på siden ganske lenge pga hevelse. Ang at det er "tacky". Så lenge man ikke overdriver så ser det ikke tacky ut. Jeg er 165cm høy og veier 60kg, har 350cc over muskel. Jeg er formfull ellers så på meg ser det helt naturlig ut. Kunne nok hatt større også uten at det ville sett unaturlig ut. Forbered deg på at du vil føle deg litt hjelpesløs de første dagene, tilrettelegg hjemmet slik at du slipper å strekke deg etter ting for det vil du ikke klare den første tiden. Få noen til å være med deg den første (og gjerne den andre) dagen etter operasjon. Går nok kjempe fint Anonymous poster hash: 7d5cb...77d Under muskel skal visst være en god del verre, i følge kirurgen også, så er litt redd for dette, men man kommer seg jo gjennom det på et vis! Det jeg er litt redd for er det med vekt osv, gjør det noe om man går ned en 5-10 kg? Fikk ikke spurt noe om det. Men ønsker å gå ned noen kg etterhvert på sikt. Sov lenge på ryggen etter jeg tok brystløft også, så det går nok greit på et vis Gruer meg voldsomt til smertene da. Vet at jeg får morfin smertestillende siden jeg tar under muskel, fikk man det over muskel også? Anonymous poster hash: 45287...204
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #19 Skrevet 30. oktober 2013 Da har jeg fått operasjonsdato for å legge inn silikon. Har gjort et brystløft og forminskning tidligere i år og har ventet noen måender før jeg skal gjøre dette inngrepet. Gruer meg og er også veldig spent. Jeg har nå en 80 B-cup og skal gå for enten 400 eller 450 under muskel. Skulle tenke litt på det. Jeg er 178 cm høy og normal i kroppen, med litt store hofter. Gruer meg veldig, mtp smertene siden det skal under muskel. Brystløftet var ikke noe vondt i det hele tatt, men dette gruer jeg meg veldig til, har lest at det er helt forferdelig og legen sa at det gjør veldig vondt så jeg får mye sterkere smertestillende denne operasjonen. Noen som vil dele sin erfaring med meg? Hvordan det gikk, vondt osv? Anonymous poster hash: 45287...204 Hvorfor har du redusert dem først, og skal deretter forstørre dem? Bare nysgjerrig Anonymous poster hash: b7e55...623
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #20 Skrevet 30. oktober 2013 Hvorfor har du redusert dem først, og skal deretter forstørre dem? Bare nysgjerrig Anonymous poster hash: b7e55...623 Fordi det var stor størrelseforskjell og de hang Anonymous poster hash: 45287...204
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå