Gå til innhold

Hvor er det flaueste stedet du har bæsjet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I senga, rett ved siden av hodet til kjæresten. Hun lå og sov ved siden av meg, mens jeg satt sånn halvveis oppreist med laptop'en i fanget. Trodde jeg skulle fise, men så var det visst diaré.

En annen gang på vei hjem til der jeg bor. Var en ca. 30 min lang spasertur, og med 10 min igjen, midt i et byggefelt, klarte jeg ikke å holde meg lengre og dreit som faen i buksa. Kjipt å gå de siste 10 min med buksa full av dritt. Hver gang det kom en bil bakfra, måtte jeg late som jeg var opptatt med et eller annet, bare så jeg ikke stod med rævva mot dem, siden jeg ikke visste om man kunne se at jeg hadde drete på meg.



Anonymous poster hash: 086c4...69b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Bæsja en gang i munnen på kompisen min. Satt på toget, og fant ikke noe egnet sted. Det største hullet jeg så var munnen hans, og da lot jeg det stå til. Ja, også bæsja jeg en gang hos kjæresten min..det var überflaut ass! Kleint lizz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mange flaue steder, kun når jeg er alene hjemme. Men ikke alltid like lett å vite når det kan gå galt



Anonymous poster hash: 1bd8a...e9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akutt sprutbæsj da jeg, pappa og søsteren min var midt utpå havet i båt, på fisketur!

Måtte drite i en 19 fots båt, heldigvis med kalesje, men søsteren min og pappa var bare meter unna. Dreit i en fiskebåter :P og heiv det på havet etterpå. Haha..

Må man så må man!!!

Anonymous poster hash: bf7d7...258

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker en gang på ferie, jeg og en venninne dro på båttur. På båten var også noen tyskere, et kjærestepar og deres meget pompøse venn.

Venninna mi ble skikkelig sjøsyk etterhvert og dårlig av maten vi fikk servert, så hun tilbrakte ganske mye tid på do. Jeg gikk en tur bak i båten og la kjapt sammen to og to da jeg så et ikke veldig lekkert "spor" etter båten...

Den pompøse tyskeren hadde for vane å bade hver morgen :fnise:



Anonymous poster hash: bf2bf...9af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg skulle være med barnet mitt til lege. Fikk akutt magevondt og diarè, og bæsjet fader i meg på meg mens vi var inne hos legen! Det verste var lukta! Og så turde jeg ikke si noe, ble så satt og flau av det hele. Husker da vi skulle gå derifra (jeg stod) og legen tok ut hånda og sa "ha det bra så lenge" og jeg sa "takk for hjelpen" og mens vi tok hverandre i henda så stod jeg liksom med rompen ut, så kroppen fikk litt trekantform liksom. Ville jo holde rumpen min lengst bort fra han. Kjempeflaut. 



Anonymous poster hash: 48829...3d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se da bort ifra rare steder og tidpunkt du bæsjet som barn.

 

Det mest uvanlige og flaue stedet jeg har bæsjet var på et ubetjent solstudio. Midt i soltimen kjente jeg det trengte på noe helt jævlig.

Da var gode råd dyre, for det var ikke noe toalett der. Jeg ville kanskje greid å holde meg i maks 2 min til.

På veggen så hang der en pappeske med en pose oppi for å kaste papir man bruker til å rengjøre solsengen med.

Jeg tok posen ut av esken, la den på gulvet og dreit oppi. Plasserte den så opp i esken igjen og dekket til møkka med masse papir. Hvordan det luktet der etter noen timer skal jeg ikke spekulere i.. :blush:

Anonymous poster hash: 41600...41a

 

 

 

Hvorfor i helvete tok du ikke med deg posen????  Har foreldre sluttet helt å oppdra folk for tiden?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Plutselig galt å gå på do hos andre mennesker nå plutselig? ONS eller ei, do er do. 

Anonymous poster hash: 6450f...e48

 

 

 

Det er ekkelt å gå på do alle andre steder enn hjemme hos seg selv.  Mange som har det slik.  Jeg fatter ikke at de orker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye ekkelt  :hoho: Jeg var på hyttetur en gang, vi sov sammen ganske mange jenter.. Ikke kjente jeg alle så godt heller! På kvelden fikk jeg skikkelig vondt i magen og kjente at det måtte ut, men turde ikke å gå på doen i hytta for det var utrolig lytt! Endte med at jeg kjørte et stykke bort fra hytta, parkerte inn første avkjørsel og bæsja rett på veien ved bilen.... LITE stolt øyeblikk! Brukte trusa til å tørke meg med (hadde jo ikke papir!) og kasta trusa i veikanten... 



Anonymous poster hash: 1ef4c...c73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Mitt værste tilfelle er definitivt da jeg om min kjære var på ferie. Vi hadde vært sammen i bare et halvt år, så dette var vår første ferie sammem. Pga mye rar mat i utlandet var jeg dårlig i magen. Vi stod på hotellrommet om tullet og tøyset. Jeg sier "hør her" og tror jeg skal slippe en liten fis. Tenkte dette var morsomt, da vi var i så barnslig og tullete humør. Men neida. Der driter jeg på meg. Og ikke bare litt... Spruta utover alt da jeg bare hadde på meg sommerkjole og g-streng. Både skoa og gulvet var nedgriset. Løp inn på badet, mens typen skrek småhysterisk. Haha. Etterpå hjalp han meg å vaske. Veldig romantisk kan du tro! Kan legge til at vi er gift den dag i dag, og dette har desverre blitt en historie mannen drar frem i fylla.

Anonymous poster hash: 1a313...00a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bæsjet i den splitter nye senga til kjæresten!

Jeg våknet av at noe rant ut av meg. Første tanken var "herregud, håper det ikke er blod (mensen)". Løp på do der diaréen bare rant ut av meg som tiss. Neste tanke, med enda mer panikk, ble selvsagt "herregud, håper det er blod i senga!"

Det var selvsagt bæsj,noe kjæresten (nå samboer) min aldri har fått vite. Det var tross alt hakket bedre å ha blødd i senga enn bæsjet i den, så den versjonen fikk han. Jeg utdypet i og for seg ekstremt lite. Mumlet vel bare at vi måtte bytte laken.

Anonymous poster hash: c7d72...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en stor stein mens mange andre barn så på og lo. Mamma ble forbannet :ler: Jeg besjet på gulvet på toalettet på et kjøpesenter med en gang fordi jeg glemte å lukke igjen døra :P

Jeg var 6

Anonymous poster hash: 4ff9c...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Potetplantene til venninna mi(hagen)

Anonymkode: 8ebcc...0ce

Var det for å gjødsle eller uhell?

Anonymkode: 522f5...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...