Gå til innhold

Hvor er det flaueste stedet du har bæsjet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se da bort ifra rare steder og tidpunkt du bæsjet som barn.

Det mest uvanlige og flaue stedet jeg har bæsjet var på et ubetjent solstudio. Midt i soltimen kjente jeg det trengte på noe helt jævlig.

Da var gode råd dyre, for det var ikke noe toalett der. Jeg ville kanskje greid å holde meg i maks 2 min til.

På veggen så hang der en pappeske med en pose oppi for å kaste papir man bruker til å rengjøre solsengen med.

Jeg tok posen ut av esken, la den på gulvet og dreit oppi. Plasserte den så opp i esken igjen og dekket til møkka med masse papir. Hvordan det luktet der etter noen timer skal jeg ikke spekulere i.. :blush:

Anonymous poster hash: 41600...41a
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest uvanlige og flaue stedet jeg har bæsjet var på et ubetjent solstudio. Midt i soltimen kjente jeg det trengte på noe helt jævlig.

Da var gode råd dyre, for det var ikke noe toalett der. Jeg ville kanskje greid å holde meg i maks 2 min til.

På veggen så hang der en pappeske med en pose oppi for å kaste papir man bruker til å rengjøre solsengen med.

Jeg tok posen ut av esken, la den på gulvet og dreit oppi. Plasserte den så opp i esken igjen og dekket til møkka med masse papir. Hvordan det luktet der etter noen timer skal jeg ikke spekulere i.. :blush:

Og du tok ikke med deg esken og kasta den? :sjokkert:

Anonymous poster hash: c136d...fe4

• Liker 25
Skrevet

Hos en totalt fremmed familie som bodde ved Ringveien i Oslo.

Bilen sto på skrå med åpen dør i oppkjørselen deres. Det hastet veldig kan man si.

Anonymous poster hash: 6ea50...09f
  • Liker 3
Skrevet

Herregud. Sjekk opp tarmen din hos legen. Soltime og plutselig hadde du bæsja på deg etter to minutter? Ikke mye normalt.

Man skal da klare å holde seg en god stund. Og at man bæsjer i en pose på et solstudio som du bare lar henge der er direkte kvalmt! Det blir varmt på et solstudio, og folk skal dit etter deg. ÆSJ!!!!!!!!! Bli husren

Anonymous poster hash: 521f0...602
  • Liker 12
Skrevet

Åh herreguuuud! Dagens latter!! Jeg har helt panikk for å bæsje andre steder enn hjemme, eller om jeg er på ferie så går det greit på hotellrommet altså :) Så har ingen morsomheter å komme med her.

Anonymous poster hash: e4b56...829

• Liker 3
Skrevet

Var i et veldig fint selskap der det kun var en damedo. Måtte veldig på do, men det var konstant kø, så jeg turte ikke gjøre det pga tid og lukt. Til slutt, etter mange timer, gikk jeg i trusa. Kom med en dum unnskyldning og tok taxi hjem truseløs, trusen kastet jeg i veikanten.

Anonymous poster hash: 78505...bf7

Skrevet

Vel. Akkurat den dagen hadde jeg skikkelig dårlig mage. Og der og da skulle det ikke mange krumspring til før bæsjen hadde eksplodert ut av ræva mi.

Selve pappesken på veggen kunne jeg ikke ta med meg ut av solrommet. Til det var den for stor og ville påkalt for mye oppmerksomhet. Tipper også fellesarealet var videoovervåket så det ville sett mistenksomt ut om jeg gikk ut med en svær eske ut studioet.

Jeg kunne selvfølgelig ha knyttet igjen plastposen og tatt den med ut for deponering. Men jeg var stresset og flau. Ville bare komme meg vekk. Dessuten var jeg redd for å møte på kjente på vei ut. Kanskje ville de spurt og lurt på hva jeg hadde i plastposen.

Jeg gløttet selvfølgelig også på døren for å forsikre meg om at "kysten var klar" før jeg gikk.

Har aldri siden besøkt dette solstudioet. Og må nå gå til et studio som ligger mye lengre unna.. :frown:

ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg har store problemer med magen, så jeg har gått på do mange rare plasser. Noen av de flaueste er i skogen og hjemme hos en ONS. Ikke noe jeg er stolt av...

Anonymous poster hash: ed38d...2fb

• Liker 3
Skrevet

Det må være da jeg og samboer var på tur i skogen,og jeg hadde nettopp begynt på antibiotikakur. Det likte ikke magen min,og plutselig måtte jeg drite.

Heldigvis var det bare han,men flaut nok å måtte si at jeg måtte drite når vi var ute og gikk. Vi var heller ikke langt hjemmefra,men jeg bare måtte :)

Anonymous poster hash: ec05e...50b
Skrevet

Jeg har store problemer med magen, så jeg har gått på do mange rare plasser. Noen av de flaueste er i skogen og hjemme hos en ONS. Ikke noe jeg er stolt av...

Anonymous poster hash: ed38d...2fb

Plutselig galt å gå på do hos andre mennesker nå plutselig? ONS eller ei, do er do.

Anonymous poster hash: 6450f...e48

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg bæsjet en gang under samleie. Det var ikke gøy!

Anonymous poster hash: c1428...1e3
  • Liker 4
Skrevet

Jeg bæsjet en gang under samleie. Det var ikke gøy!

:flau: da hadde jeg dødd av skam tror jeg

Anonymous poster hash: 2316e...f91

• Liker 5
Skrevet

:flau: da hadde jeg dødd av skam tror jeg

Anonymous poster hash: 2316e...f91

Det gjorde jeg nesten også. :rodme: Hadde diare.

Skrevet

Hos en totalt fremmed familie som bodde ved Ringveien i Oslo.

Bilen sto på skrå med åpen dør i oppkjørselen deres. Det hastet veldig kan man si.

Anonymous poster hash: 6ea50...09f

Ringte du bare på og spurte om å få låne toalettet? Snilt av de å si ja isåfall :)

Vet ikke om jeg hadde sagt ja, for det er nok av raringer der ute.

Men hadde det kommet en desperat person i ordentlig bil og klær, hadde det kanskje vært aktuelt..?

(ja, "presentasjon" har noe å si for meg her..)

Håper at jeg aldri trenger det selv, men at jeg isåfall kommer til noen som stoler på at jeg faktisk bare må på do..

Anonymous poster hash: a678c...271

Skrevet

Bæsja på meg da jeg fødte.

Helt normalt, og jeg tenkte ikke over det der og da.

Jordmora tørka bare det diskret vekk.

Anonymous poster hash: c136d...fe4
Skrevet

Man drar jo til solarium for å bli brun, ironien i det hele.. :fnise:

Anonymous poster hash: fae83...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...