Gå til innhold

jenter og flere orgasmer


Lambda

Anbefalte innlegg

Ser nedenfor her at et tema er multiorgasmer hos jenter. I den forbindelse har jeg noen spørsmål til dere eminente erfarne damer der ute.

Når jeg og min kjære har sex, holder vi ofte på en god stund med å onanere hverandre. Vi onanerer til vi nesten kommer, men stopper rett før orgasmen. Dette er jo en nødvendighet for meg som er gutt, hvis ikke måtte vi jo ha avbrutt det hele for å tørke, og "stoltheten" min hadde etterhvert trekt seg tilbake for å hvile:)Men er dette så nødvendig for dere jenter? Jeg har lest at dere blir mere følsomme på klitoris etter en orgasme, og en ny er dermed ikke så vanskelig å oppnå. Så hvis vi ikke stopper når min kjære nærmer seg, men fortsetter hele veien, vil hun jo raskt komme andre gangen også? Og når vi da går over til "vanlig" samleie, blir det kanskje lettere for min kjære å komme bare ved at jeg er inne i henne, uten at hun må "fingre" klitoris samtidig?

Noen som har noen kommentarer til dette?

Og til deg @lfa:

Hva er så toppers med din kjære siden multiorgasmer har blitt hyppigere etter at du traff han. Vil gjerne ha tips, da jeg vil gjøre mitt beste for min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi... hva som er så toppers med min kjære?

Vel.... det er mye skal jeg si deg... icon_wink.gif

Men den sexuelle kjemien stemmer i alle fall 100%.... icon_smile.gif Jeg føler meg komfortabel sammen med ham, vi er like glade i sex begge to, og han er rett og slett bare den beste elskeren jeg har hatt. icon_biggrin.gif

Jeg tror ikke det er noen "oppskrift" på dette, man må nesten bare prøve seg frem til hva som fungerer best?

Men det er sant at klitoris blir mer følsom etter en orgasme... Noen ganger blir den overfølsom, så da er det ikke aktuelt å komme i nærheten av den en gang... icon_lol.gif

Jeg har egentlig ikke noe godt tips å komme med, bortsett fra at du jo er inne på mye "riktig", så det er jo bare å prøve seg frem?

Men ikke fokuser og stress alt for mye med det... det har bare motsatt virkning...

Lykke til, kos dere masse!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Greien er å bare fortsette og fortsette og fortsette og...ja osv.

Men ikke for hardt! Som du er inne på; man blir ekstra følsom etter første orgasmen. Her gjelder det jo å kommunisere litt underveis.

Ære være en mann som liker å gi munnsex og tar seg tid til å lete etter diverse punkter; jakten på en multiorgasme begynner gjerne med jakten på G-punktet. Igjen; her er man avhengig av respons for å vite om man treffer riktig.

Så er resten opp til kvinnen selv; slappe av i hodet og med partneren, men ikke være fullt så slapp mellom bena.

Sånn med ca 50-50% samarbeid får man det til hvis man er heldig...Altså: Ikke noe man kan bestemme seg for at NÅ skal det skje.

Kos dere!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibeke: Ære være den mann som liker å gi munnsex skriver du. Og det liker jeg, veldig! Men ikke hun, synes det er ekkelt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...