AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har den siste mnd har utrolig vondt i niplene og plutselig har det poppet ut med masse kviser, jeg har aldri vært noe særlig plaget med kviser. Jeg går ikke på noe p-greier. Da jeg la på meg noe fælt og fikk kviser av det. Jeg aner ikke hva dette kan være, ikke skal jeg ha mensen heller. Noen som vet om dette kan være noen spesielt ? Anonymous poster hash: bddef...764
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Hatt* beklager litt feilskriving.Anonymous poster hash: bddef...764
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Får man kviser av det?Anonymous poster hash: bddef...764
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Er noen som får kviser når de er gravide. Og såre/veldig følsomme nipler. Anonymous poster hash: 75a9b...86b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Gratulerer, hva skal den hete? Anonymous poster hash: e5a88...42e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Jaha? Så man kan ikke ha såre nipler og ha kviser uten at man er gravid? Noen som vet om dette kan ha noe med noe annet å gjøre? Anonymous poster hash: bddef...764
Nerine_ Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Jaha? Så man kan ikke ha såre nipler og ha kviser uten at man er gravid? Noen som vet om dette kan ha noe med noe annet å gjøre?Anonymous poster hash: bddef...764 Jo selvfølgelig kan man ha det, kanskje hormonene dine plutselig er i ubalanse. Men om du har hatt ubeskyttet sex er det jo ganske åpenlyst at du kan være gravid. Det er iallefall det første du burde sjekke ut.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Burde jeg vente til etter neste mensen da muligens?Anonymous poster hash: bddef...764
Nerine_ Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Burde jeg vente til etter neste mensen da muligens?Anonymous poster hash: bddef...764 Ta en test den dagen du forventer mensen om den ikke skulle dukke opp.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg hadde ikke tenkt på det i det hele tatt.Anonymous poster hash: bddef...764
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg mente forresten om jeg skulle vente til etter neste mens skulle dukket opp.Anonymous poster hash: bddef...764
Nerine_ Skrevet 29. oktober 2013 #14 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg mente forresten om jeg skulle vente til etter neste mens skulle dukket opp.Anonymous poster hash: bddef...764 De alle fleste får positivt fra den dagen de skulle hatt mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå