AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Noen her som har hatt det? Ikke bakterielle men den andre. Fikk dere noen gang vite hvorfor dere fikk det? Jeg fikk aldri noe forklaring på hvorfor. Og har dere i ettertid merka noe forandring pga denne betennelsen?Anonymous poster hash: 23a9b...984
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Ingen?Anonymous poster hash: 23a9b...984
Dagoberta Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Det er sjelden man kan si helt sikkert hvor smitten kommer fra, men mange har meningokokkviruset i halsslimet, og det kan smitte gjennom dråpesmitte/spytt. Bæreren trenger ikke å bli syk selv for å smitte andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå