AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Var på konsultasjon i dag hos en plastikkirurg ang. bukplastikk. Fikk beskjed om at prisen kom til å bli 74 000!!! Ble helt sjokket. I følge nettsiden starter prisen på ca. 30 000, og jeg er langt fra et ekstrem tilfelle, tvert i mot. Ble så paff at eg ikke kom på å spørre om det var rom for forhandlinger.. Noen som har peiling? Anonymous poster hash: c7bd8...59d
Vulcan Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Det er vel aldri vanlig å prute i Norge, bortsett fra bilkjøp. Men jeg ville nok prøvd, hvis de oppgir 30.000 på prislisten sin kan du jo spørre hvorfor du ender opp 2.5 ganger over dette, og arbeide deg videre derifra. Så lenge du er villig til å gå ut uten en operasjon har du alltid den sterkeste "hånden".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå