Gå til innhold

Rar menstruasjon


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig regemlessig syklus, men det som er rart er at de to-tre første dagene kommer det svært lite blod. For at det da kommer veldig kraftigt, og jeg har da en del smerter. Blodet er også ofte mørkere da. Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 31d47...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det omvendt. Ekstremt mye de første dagene og med mye smerter, så nesten ingen ting, og så en dag med bittelitt mer. At fargen på blodet varierer er ikke uvanlig. Tror ikke du skal bekymre deg for noe



Anonymous poster hash: 6a054...55b
Skrevet

Jeg har det slik at de to-tre første dagene. Bare noe brun/rødt på papiret så kommer mensen for fult. Har vært hos gynekolog og alt normalt..:-)

Anonymous poster hash: a76c5...4eb

Skrevet

Jeg har en dag eller to med lite, brunt blod før fossen starter og avsluttes etter et par dager med lite blod igjen..



Anonymous poster hash: 39652...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...