AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 På jobben har jeg en person som må motiveres til å ta riktige valg i forhold til kodthold. Men det er mange fridtelser. Kan jo i teorien litt om hvilken forhåndsregler manpmå ha ovenfor mat. Men er det noen som har konkrete tips til kosemat og snacks.Anonymous poster hash: 304ab...85a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 På jobben har jeg en person som må motiveres til å ta riktige valg i forhold til kodthold. Men det er mange fridtelser. Kan jo i teorien litt om hvilken forhåndsregler manpmå ha ovenfor mat. Men er det noen som har konkrete tips til kosemat og snacks.Anonymous poster hash: 304ab...85a Jøss hvordan ser den stillingsinstruksen ut? Misliker sterkt at andre skal bestemme hvem som skal spise hva og hvorfor. Pass på deg selv du. Anonymous poster hash: 400b1...349 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Jøss hvordan ser den stillingsinstruksen ut? Misliker sterkt at andre skal bestemme hvem som skal spise hva og hvorfor. Pass på deg selv du. Anonymous poster hash: 400b1...349 Du vet jo ikke om det er en kollega? Jeg tenkte med en gang at TS f.eks jobber i bolig for psykisk utviklingshemmede, ungdomsbolig el.l - der en skal hjelpe, motivere og tilrettelegge for at andre skal leve gode liv TS - det finnes massevis av både bøker og blogger med tips og oppskrifter for diabetikere ta en tur på biblioteket? En ting jeg husker fra da bestefar var i live ennå, var at popcorn var lovlig snacks i hvert fall. Ellers måtte maten være lavt sukkerinnhold selvfølgelig - men også lavt fettinnhold, for fett påvirka visst blodsukkeret vel så mye. http://www.vektklubb.no/artikkel/snacks-for-diabetikere-20362430 http://www.matoppskrift.no/sider/Diasok.asp Anonymous poster hash: 48904...db7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå