LunaLuna Skrevet 28. oktober 2013 #1 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei! I morgen tidlig skal jeg sykle fra Carl Berner til Ryen. Google maps ber meg sykle til Bryn og derfra sykle på en sykkelsti langs Ring 3 resten av veien. Når jeg ser på satelittbilde så ser ikke den sykkelveien ferdig ut, det mangler feks en bro. Er det noen som vet om den er ferdig, hvor gamle er sånne satelittbilder? Har ikke lyst å forville meg ut på Ring 3, da finner jeg heller en annen vei. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du kan sykle til Bryn senter fra Brynseng, opp på høyre side av senteret, over brua der og på gang- og sykkelvei langs t-banelinja/ring 3 til Ryen via Manglerud. Alternativt kan du sykle småveiene da Høyenhall til Manglerud og gang- og sykkelvei til Ryen. Anonymous poster hash: 613a6...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaLuna Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2013 Supert, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 28. oktober 2013 #4 Del Skrevet 28. oktober 2013 Alternativt sykle over Tøyen til Kværnerbyen, og så Konowsgate og Enebakkveien til Ryen. Google Maps - Carl Berners plass til Kværnerbyen Google Maps - Kværnerbyen til Ryen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Del Skrevet 29. oktober 2013 Alternativt sykle over Tøyen til Kværnerbyen, og så Konowsgate og Enebakkveien til Ryen. Google Maps - Carl Berners plass til KværnerbyenGoogle Maps - Kværnerbyen til Ryen Ja, men vær obs på at det er ganske god stigning hele veien fra Kværner og til Ryen. Jeg bodde på toppen av stigningen før, og var alltid mektig imponert over de som tråkket seg oppover. Anonymous poster hash: 613a6...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå