Tusseline Skrevet 4. mai 2004 #21 Del Skrevet 4. mai 2004 Nei, jeg skal ikke på utsida døra den dagen! Orker ikke grinete unger og sure foreldre overalt. Ja, uheldigvis. Det eneste 17. mai er for meg, er et kav uten like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #22 Del Skrevet 5. mai 2004 Nei, eg skal jobbe. Forhåpentligvis blir det fem stille minutt mens alle gjestane ser på toget som går forbi, kanskje får eg eit glimt ut vinduet sjølv, dersom eg er heldig. Om kvelden kjem eg til å vere heilt kake, så det blir nok null sosialt liv den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 5. mai 2004 #23 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, skal gå sammen med datteren min, det gjør jeg hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 5. mai 2004 #24 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvis jeg blir her i byen skal jeg nok bare se på toget, men skal jeg hjem til mamma skal jegg gå i tog. Har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal være enda. Imidlertid er årets første bad med påfølgende grillfest obligatorisk om været er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. mai 2004 #25 Del Skrevet 6. mai 2004 Skal ikkje gå i toget, men skal sjå på. Bur i Bergen, og Buekorpsa våre er ein av dei flottaste tradisjonane me har her til lands! Får til og med besøk av foreldra mine i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2004 #26 Del Skrevet 6. mai 2004 Overhodet ikke! Skal ikke bevege meg utendørs før toget er ferdig og vel så det. Omsider er alle ungene mine ferdige med togpliktene fra skolen. Synes sånne pliktdager er det verste som finnes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. mai 2004 #27 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei hei! Skal se på barnetoget med mamma og bestefar, deretter skal vi spise 17. mai-lunsj, etterpå skal jeg til tusenfryd med noen venner.... Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2004 #28 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg skal se på barnetoget men gnagsårenes tid er forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå