Gå til innhold

"Umenneskelig fin rumpe"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flørten ba meg sende et bilde av "den umenneskelige fine rumpa" mi, sånn helt ut i fra det blå. Kan det tyde på at han har fantasert om rumpa mi og at komplimentet var troverdig (dog overdrevet). Hendene hans finner som regel veien til rumpa mi hver gang vi møtes..

Er dette noe du som man kunne ha skrevet til hvem som helst fordi en rumpe er en rumpe, eller må rumpa være fin?

Anonymous poster hash: 1d546...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umenneskelig høres jo ikke bra ut , men det var vel noen kamerater som skulle ta en titt da.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Flørten ba meg sende et bilde av "den umenneskelige fine rumpa" mi, sånn helt ut i fra det blå. Kan det tyde på at han har fantasert om rumpa mi og at komplimentet var troverdig (dog overdrevet). Hendene hans finner som regel veien til rumpa mi hver gang vi møtes..

Er dette noe du som man kunne ha skrevet til hvem som helst fordi en rumpe er en rumpe, eller må rumpa være fin?

Anonymous poster hash: 1d546...d18

Bare om rumpa var særs :tommelopp:

Høres forøvrig ut som noe jeg kunne ha funnet på å sagt :ler:

Endret av kristian82
Skrevet

Umenneskelig høres jo ikke bra ut , men det var vel noen kamerater som skulle ta en titt da.

Heheh.. Han brukte forsåvidt ikke "umenneskelig", jeg prøvde bare å oversette uttrykket han brukte for å uttrykke hva han synes om rumpa mi...tenkte å anonymisere mest mulig, men når jeg tenker meg om. Så kjenner han seg vel igjen allikevel (har veldig liten tro på at han har tid og interesse av å snoke rundt her) Han mener visstnok at rumpa mi er "utenomjordisk fin"...

Anonymous poster hash: f9415...fbd

• Liker 1
Skrevet

Sender dere forresten slike bilder rundt i kameratgjengen?!

Skrevet

enten har du en bra rumpe, eller så er han veldig forelsket/betatt.
(om han kan få en stygg rumpe til å se fin ut liksom)

Anonymous poster hash: 40b84...ea8
Skrevet

Jeg gjør ikke, men det er helt sikkert noen som gjør.

Anonymous poster hash: 446a7...d91

Skrevet (endret)

Vi er en vennegjeng på omtrent 20 stk som har kjent hverandre i mange år , alle deler bilder av damene sine med hverandre , nakenbilder . Helt vanlig det , alle menn gjør det . Jeg har 20 fittebilder på telefonen min, og når en av damene til kompisene ringer så vises bildet av fitta hennes ;) . Jeg har forresten aldri sett en utenomjordisk rumpe , så om du legger ut et bilde blir jeg glad.

Endret av Anders42
  • Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Umenneskelig fin betyr garantert at han er zoofil.

Skrevet

Umenneskelig fin betyr garantert at han er zoofil.

Les innlegg #4 :)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Les innlegg #4 :)Anonymous poster hash: f9415...fbd

Da tenner han på romvesener.

Gjest Awzm me
Skrevet

Alt hva man skal overanalysere...

Om han pleier å ta på rumpa di og ber om bilder av den så liker han den veldig godt, mest sannsynlig.

Skrevet

Vi er en vennegjeng på omtrent 20 stk som har kjent hverandre i mange år , alle deler bilder av damene sine med hverandre , nakenbilder . Helt vanlig det , alle menn gjør det . Jeg har 20 fittebilder på telefonen min, og når en av damene til kompisene ringer så vises bildet av fitta hennes ;) . Jeg har forresten aldri sett en utenomjordisk rumpe , så om du legger ut et bilde blir jeg glad.

Nasty....

Anonymous poster hash: 7a1d6...050

• Liker 3
Gjest hogwash
Skrevet

Hehe, nei. Jeg tror nok du ville funnet ut at du er i kraftig mindretall på den hvis noen tok seg bryet med å føre statistikk på det.

• Liker 4
Skrevet

Hehe, nei. Jeg tror nok du ville funnet ut at du er i kraftig mindretall på den hvis noen tok seg bryet med å føre statistikk på det.

:jepp:

Skrevet

Huffameg. Glad kjæresten min og kompisgjengen hans har litt mer respekt for damene sine enn som så. Jeg hadde aldri i livet vist bilde av kjæresten min sin penis til mine venninner, for jeg vet hvordan det hadde føltes om min kjæreste hadde gjort det samme mot meg.. Det er dumpegrunn og utrolig sårende å gjøre noe sånt.

Kanskje du skal si fra til dama du er sammen med at du deler bilder av henne med vennegjengen, slik at hun får en advarsel.

Anonymous poster hash: 71518...fcb

• Liker 1
Skrevet

Huffameg. Glad kjæresten min og kompisgjengen hans har litt mer respekt for damene sine enn som så. Jeg hadde aldri i livet vist bilde av kjæresten min sin penis til mine venninner, for jeg vet hvordan det hadde føltes om min kjæreste hadde gjort det samme mot meg.. Det er dumpegrunn og utrolig sårende å gjøre noe sånt.

Kanskje du skal si fra til dama du er sammen med at du deler bilder av henne med vennegjengen, slik at hun får en advarsel.

Anonymous poster hash: 71518...fcb

Selvsagt var dette bare tull :) Men det ser ut til at noen faktisk trodde på det gitt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...