AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 På denne tiden i fjir var jeg sykemld i en mnd. Var til legen i feb i år for å ta blodprøver. Alle de var fine. Jeg kjenner meg veldig stresset. Jeg merker det godt på kroppen. Mister mye hår, eksem og det som skremmer meg mest;jeg glemmer vanlige ord. Jeg hadde det på samme måte da jeg var sammen mef eksen som drev psykis vold. Blir det for dumt å spørre legen om en sykemld? Jeg er nettop begynnt i ny jobb og. Jeg føler jeg bruker opp legetimer og samfunnspenger i sykemld perioden. Anonymous poster hash: f9f15...3e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå