Gå til innhold

Stress?


Fremhevede innlegg

Skrevet

På denne tiden i fjir var jeg sykemld i en mnd. Var til legen i feb i år for å ta blodprøver. Alle de var fine.

Jeg kjenner meg veldig stresset. Jeg merker det godt på kroppen. Mister mye hår, eksem og det som skremmer meg mest;jeg glemmer vanlige ord. Jeg hadde det på samme måte da jeg var sammen mef eksen som drev psykis vold.

Blir det for dumt å spørre legen om en sykemld? Jeg er nettop begynnt i ny jobb og. Jeg føler jeg bruker opp legetimer og samfunnspenger i sykemld perioden.

Anonymous poster hash: f9f15...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...