Gå til innhold

Isabel Marant pour H&M


FantasDick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er kvaliteten på slike samarbeid-med-designer-klær? Vanlig H&M eller bedre?

Anonymous poster hash: 67163...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IM er en av mine favorittdesignere sammen med søsterkolleksjonen hennes, Etoile. Men ingenting fra HM kolleksjonen imponerer. Så billig og krampaktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et par ting der som hadde vært dritfint i en annen farge. Feks den kjolen med litt sånn merkelig krage og ermer. Hadde vært skikkelig fin i svart.

Men hva faen er det med det der ventegreiene?



Anonymous poster hash: 50a92...c84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skuffende, det er mulig at jeg kjøper et par av basic-toppene, men ikke hvis de koster en del bare fordi det er IM som har laget dem. Da bruker jeg heller de ekstra hundrelappene på andre ting hun har laget som har langt høyere kvalitet.

Er det bare meg, eller har disse designkolleksjonene tapt seg de siste årene? Jeg har iallfall ikke funnet mye fint hos Lindex eller HM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne er så fin, men det er ikke en sjans i havet at jeg orker å stå gatelangs på natten i Oslo for å få en bit av kolleksjonen.

isabel-02.jpg

Kunne også tenkt meg disse, særlig gullkjolen.

isabel-09.jpg

isabel-21.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun er overvurdert, nydelige klær og skoene er helt fantastiske mange av dem-ønsker meg skjørtet:)



Anonymous poster hash: 85e16...00d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg, eller har disse designkolleksjonene tapt seg de siste årene? Jeg har iallfall ikke funnet mye fint hos Lindex eller HM.

Helt enig. Ingenting topper Lanvin og Jimmy Choo kolleksjonen. Marni var ikke så verst den heller, men årets var virkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke så veldig godt til Isabel Marant, jeg forbandt henne med noe mørkere klær og gledet meg veldig til å se denne kolleksjonen. Kanskje jeg skulle stille meg i køen for en gangs skyld.

Men nei. Veldig skuffet, noen OK plagg selvsagt, men nothing special.



Anonymous poster hash: 7addf...0d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke så veldig godt til Isabel Marant, jeg forbandt henne med noe mørkere klær og gledet meg veldig til å se denne kolleksjonen. Kanskje jeg skulle stille meg i køen for en gangs skyld.

Men nei. Veldig skuffet, noen OK plagg selvsagt, men nothing special.

Anonymous poster hash: 7addf...0d4

mente å skrive *mørkere og mer edgy, men glemte visst den viktige detaljen i farten.

Jeg vil påstå helt seriøst at om jeg hadde bladd litt kjapt gjennom disse bildene så kunne jeg - med unntak av at par plagg - trodd det var siste helt normale kolleksjon fra HM, BikBok eller kanskje til og med Cubus.

Anonymous poster hash: 7addf...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...