AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 fikk et kompliment fra en Norsk kvinne ...andre som har merket at dette er veien det går mer og mer ? Samtidig som de forventer mye den ene veien men svært sparsomme andre veien ? Anonymous poster hash: 24b38...38f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Gir komplimenter hele tiden jeg. Anonymous poster hash: 0dcf2...018
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Gir komplimenter hele tiden jeg. Anonymous poster hash: 0dcf2...018 Til deg selv gjelder ikke ...tenker mot mannfolk. Anonymous poster hash: 24b38...38f
Gjest Whitestripes Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Vel, man må jo ha en grunn til å gi komplimenter, det skal være ekte. Her er det jeg som gir kjæresten mest komplimenter, hvert fall. Han er ikke så god på det.
Gjest Awzm me Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Kanskje du ikke har noe å komplimentere. Jeg gir komplimenter til folk ofte dersom det er noe jeg legger merke til på de
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Kanskje du ikke har noe å komplimentere. Jeg gir komplimenter til folk ofte dersom det er noe jeg legger merke til på de Åh jjoda rett som det er i utlandet ..tilogmed bare i Sverige. Så hva er oddsen for at det er tilfeldig ? .. Anonymous poster hash: 24b38...38f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Om du forventer komplimenter fra fremmende mennesker, er du i feil land ja. Og det gjelder like mye for kvinner som for menn! Jeg er kvinne, og får aldri komplimenter av tilfeldig forbipasserende menn, selv om jeg vet at jeg rent objektivt sett ser ganske bra ut. Men jeg forventer det altså heller ikke, og slipper dermed å bli skuffet. Det er bare slik det er her i landet rett og slett, og det er fult mulig å lære seg å leve med. Hvis ikke kan du jo flytte til et land hvor slikt er mer vanlig. Ikke gjør deg avhengig av andre for å ha et godt selvbilde! Anonymous poster hash: 13088...14b
Singha Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Skjer innimellom det ja. Og jeg er ikke spesielt attraktiv utseendemessig heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå