Gå til innhold

Rir jeg feil?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja joda, jeg ble sammen med en kar for ikke så fryktelig lenge siden og vi har veldig mye sex. Vi prøver å variere stillinger osv. så det er veldig spennende og gøy. Det kommer jo selfølgelig ganger der det ender med at jeg sitter på han, men jeg har ikke så veldig mye erfaring med det (noe han vet og tar hensyn til)

men når jeg da sitter på han, så når jeg liksom bøyer meg frem mot han, slik at jeg kan kysse han om dere skjønner hva jeg mener, så går alt bare bra med tanke på sexen. Men det er når jeg setter meg opp og er rett i ryggen det byr på problemer, det går bra de første 10-15 sekundene, men så liksom bare detter den ut...jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor og jeg irriterer meg noe veldig over dette ..aarrgh! men vil det si at jeg sitter for langt fremme på han, eller for langt bak? eller at jeg beveger meg feil, eller bare det at jeg ikke er så trent på dette? hjeeeellp!!

Anonymous poster hash: 80e3e...adf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det hende at du beveger deg for høyt opp sånn at den detter ut?

Skrevet

Samme problemet om jeg sitter for langt fremme.. Prøvde litt frem! Så kan du prøve en å bevege deg mer frem og til bake istedenfor opp og ned.

Anonymous poster hash: 3b711...eb1

Skrevet

ja joda, jeg ble sammen med en kar for ikke så fryktelig lenge siden og vi har veldig mye sex. Vi prøver å variere stillinger osv. så det er veldig spennende og gøy. Det kommer jo selfølgelig ganger der det ender med at jeg sitter på han, men jeg har ikke så veldig mye erfaring med det (noe han vet og tar hensyn til)

men når jeg da sitter på han, så når jeg liksom bøyer meg frem mot han, slik at jeg kan kysse han om dere skjønner hva jeg mener, så går alt bare bra med tanke på sexen. Men det er når jeg setter meg opp og er rett i ryggen det byr på problemer, det går bra de første 10-15 sekundene, men så liksom bare detter den ut...jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor og jeg irriterer meg noe veldig over dette ..aarrgh! men vil det si at jeg sitter for langt fremme på han, eller for langt bak? eller at jeg beveger meg feil, eller bare det at jeg ikke er så trent på dette? hjeeeellp!!

Anonymous poster hash: 80e3e...adf

Hmmm

Er den liten?

Jeg spør bare fordi om han har utløsning så detter den jo bare ut igjen!

Eller så kan det hende du må lene deg litt mer bakoverog sette deg nærmere lårene.

Finn et speil og sett bak hodet hans slik at du kan se det selv...

Lykke til

Skrevet

Av erfaring skjer det når penis kommer under en viss størrelse - og gjerne om den i tillegg ikke oppnår hard nok ereksjon.

Anonymous poster hash: 848c2...abc
Skrevet

Av erfaring skjer det når penis kommer under en viss størrelse - og gjerne om den i tillegg ikke oppnår hard nok ereksjon.

Anonymous poster hash: 848c2...abc

Trenger da ikke å være derfor.

Dette kan da skje når jeg rir typen min også, og han er da absolutt ikke liten. Hard som en murstein er han også. Men det skjer som regel når jeg reiser meg for høyt. Men jeg har sjeldent det problemet der da jeg ikke liker å ri opp og ned.

Det kan jo også skje når det er han som gjør jobben, rett og slett fordi han drar den liitt for langt ut.

Anonymous poster hash: 0f12b...0ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...