AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 I dag oppdaget jeg at jeg har 3 røde prikker oppe på brystet. Jeg vet ikke hva det kommer av. men burde jeg dra til legen om det? Det ser ikke ut som brannkopper eller vannkopper. Men jeg vet ikke, man kan jo aldri være sikker. Først la jeg merke til at det bare var 2, men plutselig kom det en til. Så bare lurer på om det er noen som vet hva det kan være? Har en mistanke om at jeg er gravid fordi jeg har smerter i begge brystene og hatt forandringer i dem i snart en mnd. Men jeg fikk mensen i dag, men jeg har hørt at folk kan fortsatt ha mensen? Skal teste meg etter mensen og se. Eller går det ann å teste seg når man har mensen? Syns det er rart hvis jeg ikke er gravid, fordi smertene i brystene har vart siden forrige gang jeg hadde mensen. Håper noen som kan svare meg! Anonymous poster hash: 7b510...7ca
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 7b510...7ca
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 De røde prikkene blir bare rødere, Og den ene har en sånn gul ekkel greie og rødt rundt. Ser ut som sånn tørket veske, men det er ingenting. Kjenner bare klumper på disse prikkene. Typen min sier det er brannkopper, men det klør ikke i det hele tatt. Men dette forsvinner vel av seg selv? Anonymous poster hash: 7b510...7ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå