Gå til innhold

Don Juan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en Don Juan med stor D.

Jeg er avhengig av å jakte på kvinner, og elsker å kose med en dame i sengen.

Problemet er at jeg føler behov til stadig nye bragder, noe som gjør at jeg etterlater mange flotte damer som ønsker et liv sammen med meg.

Andre som har det slik?

Ja, det er lett å kritisere, bare kom med det :)

Anonymous poster hash: 1fca5...be1
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Du får bare leve som du gjør til du blir lei av det, og klar for å slå deg til ro

Skrevet

Problemet er at jeg føler behov til stadig nye bragder, noe som gjør at jeg etterlater mange flotte damer som ønsker et liv sammen med meg.

Andre som har det slik?

Høres litt ut som om de hadde flaks når det ikke ble noe seriøst ut av det.

Jeg har brent meg på sånne som deg før. Kanskje du kunne begynt å si ifra på forhånd om at du er en notorisk skjørtejeger?

• Liker 2
Skrevet

Der har jeg vært, det blir tomt og ensomt etter hvert , men jeg forstår hva du mener .

Skrevet (endret)

Fett! Selv er jeg Don Corleone.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er litt Aileen Wuornos

Skrevet

Jeg er litt Aileen Wuornos

Ted Bundy her :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Ted Bundy her :blomst:

Hei Ted :) Skal bli spennende å se hvem som overlever den første og siste daten :)

• Liker 2
Skrevet

Du provoserer på ingen måte. Vi vet akkurat hvor tomt og ensomt det er å ha det sånn.

Anonymous poster hash: 0d6c8...4b3
Skrevet

Andre som har det slik?

Hva er problemet?

Du kan jo jakte så mye du vil.De damene du etterlater,finner seg noe annet imens....

Når man aldri finner helt den rette.Er det like greit å være fri til å flørte og pule med hvem man vil.Nye eventyr.

Hilsen kvinnelig Don Juan : )Jeg føler ikke at det er tomt eller ensomt.Jeg liker å være fri.Men det blir mindre sex som singel enn i fast forhold.For de jeg vil ha sex med-går vell på rundgang og er opptatt innimellom.Ettersom de er Don Juan de også.Så det blir mindre sex enn jeg er fornøyd med.Men bedre å ha sex med den man vil,enn pliktsex med en ektemann,man uansett går lei av etter hvert..Skal aldri gifte meg.Liker kjekke menn,spennende menn og deilige sexy menn.Skal kose meg med dem.Når jeg vil.

Anonymous poster hash: e4685...5ce

Skrevet

Andre som har det slik?

Vi er mange menn på dette forumet som aldri får pult, så jeg syns det er kritikkverdig av deg å gni denne informasjonen inn i ansiktene våre. :opplyser: Er det ingen som har lært deg å dele?

Kurt Nilsen

Anonymous poster hash: 6eb28...563

Skrevet

Don Juans har det vel ganske fett i 20-30 årene sine, noen opp i 40 også. En kollega av meg er en perfekt slik en. Han har alltid ordnet seg fine damer på byen, hver gang! Og de han har vært sammen med (i korte perioder) har vært griselekre. Til og med da han var i 40-årene hadde han ingen problemer med å få med seg damer på 25 hjem. Han hadde sjarm, glimt i øyet og en kropp som en 20-åring. Nå er han snart 50, og har begynt å miste litt hår og ser litt mer gammel ut i ansiktet, natuligvis. Tror han merker det selv også, for han er ikke like ivrig på damene lenger, man blir liksom litt creepy når man prøver seg på unge damer i den aldreren. Og damer på hans egen alder er som regel opptatt nå, og de som ikke er det er ofte ikke de "beste" damene. Synes han har blitt litt mer stille om dagen også, som om han endelig har innsett at glansdagene er forbi.

Så prøv å finne deg en dame å holde på før du blir for gammel, virker kjipt å ende opp ensom. Har du flaks, kan du jo treffe en dame som liker gangbangs, så da kan jo du knulle andre damer mens hun knuller andre menn. Lykke til ;)

Anonymous poster hash: 90c80...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...