Gå til innhold

Fingring, definisjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skriver jeg som anonym, for dette er flaut.

Hva menes med fingring? For meg er det å plukke, pelle, klå på noe, helt formålsløst. Klåfingret har dere vel alle hørt om. Men i seksuell sammenheng, er det det samme som å onanere? Hvis det er det, hvorfor kalles det fingring da?

Anonymous poster hash: f4d67...030
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skriver jeg som anonym, for dette er flaut.

Hva menes med fingring? For meg er det å plukke, pelle, klå på noe, helt formålsløst. Klåfingret har dere vel alle hørt om. Men i seksuell sammenheng, er det det samme som å onanere? Hvis det er det, hvorfor kalles det fingring da?

Hentet fra engelsk og betyr bruke fingrene på kvinnelig kjønnsorgan.

Skrevet

Hentet fra engelsk og betyr bruke fingrene på kvinnelig kjønnsorgan.

Det vet jeg. Men når en mann bruker fingrene, så onanerer han vel jenta? Er det blitt vanlig for jenter også å si at de fingrer seg istedenfor å si onanerer, eventuelt masturberer? Det siste ordet blir vel for klinisk, tenker jeg :). Selv kaller jeg det å onanere, enten jeg bruker fingre eller annet.

Skrevet

Han Ola satt å fingra hu Ingrid i sofaen, Kari på sin side onanerte for seg selv borti en krok.

• Liker 2
Skrevet

Fingring er vel noe man sier for å poengtere at det var seksuell tilfredsstillelse uten at det var oralsex i bilde. Å fingre seg selv faller ikke naturlig for meg å si, da runker/onanerer jeg.

Anonymous poster hash: b724d...66e
  • Liker 1
Skrevet

Slik jeg oppfatter det,er det da altså fingre som bare går ut og inn av vaginaen i varierende tempo,forskjellig fra mann til mann,kvinne til kvinne. Uten mål og mening for min del (kvinne). Det gjør som oftes bare vondt. Sikkert noen som liker det,men jeg skjønner ikke helt hensikten med det..

Anonymous poster hash: 1bf60...2d3

Skrevet

Slik jeg oppfatter det,er det da altså fingre som bare går ut og inn av vaginaen i varierende tempo,forskjellig fra mann til mann,kvinne til kvinne. Uten mål og mening for min del (kvinne). Det gjør som oftes bare vondt. Sikkert noen som liker det,men jeg skjønner ikke helt hensikten med det..

Jeg oppfatter det som en kombinasjon av fingre rundt og på klitoris, og inn/ut av skjeden. Ganske bra hvis man er på g-punktet samtidig som på klitten, men slår fortsatt ikke oralsex.

Anonymous poster hash: b724d...66e

Skrevet

Jeg syns det er vanvittig opphissende og deilig og bli fingret.Og klarer han å finne g-punktet og trykke fingrene opp mot det-kan det fort ende i ORGASME : )Men klart.Man må være våt og kåt for at det skal bli godt: )Ellers er det ikke så godt.

Anonymous poster hash: f757d...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...