AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Nå skal det først sies at jeg har skikkelig kjærlighetssorg , er deprimert så går på antidepressiva , eneste de har gjort så langt er at jeg ikke klarer å gråte uansett hvor trist jeg blir . Men, dette begynte før jeg begynte på medisinene at hver gang jeg får orgasme så spruter tårene ut . Flere ganger når jeg bare blir trist så kjenner jeg at gråten er der, men det kommer bare ikke ut , men under en orgasme så blir det så "voldsomt" at gråten kommer med en gang. Jeg har ingen partner , så dette skjer når jeg er alene.. Men det er jo ikke noe gøy, føler meg utrolig kåt men blir jo bare enda tristere av det ? Og det er jo slik at nå tør jeg ikke ha sex for er redd det skal ende opp med masse tårer . Det ble litt rotete dette her, men håper det forstår . Noen andre som har vært borti lignende ? Anonymous poster hash: b459d...074
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Ja, jeg også kan oppleve å gråte etter en orgasme, dersom jeg har det vanskelig for tiden. Reaksjonen blir utløst ved orgasme, og det er egentlig ikke så rart, fordi orasmen slipper jo nettopp en spenning. Ikke noe farlig Dersom man har en bra periode, påvirker ikke orgasmen gråt. Jeg synes egentlig det er litt deilig, for får jo lettet på trykket, og utløp for følelsene mine ved hjelp av orasmen. Synes ikke du skal unngå orgasme pga det. Anonymous poster hash: b719a...913
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Har også opplevd det noen ganger, med da med samboeren min. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men det skjedde mest når vi var i avstandsforhold og så hverandre sjeldent.. Så var sikkert noe der med at jeg var veldig glad, men samtidig gruet meg til vi måtte skilles igjen. Mye følelser på en gang blir bare tull for meg Anonymous poster hash: 56097...da1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Opplever det i perioder med depresjon, ja. Tror det er ganske vanlig om man sliter psykisk. Ogasme åpner jo opp for alle mulige følelser, både gode og vonde. Anonymous poster hash: cc37f...74f
hedhed Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Samme her! Selv om jeg ikke har noen ting å være trist over! Ppillene som slår inn hos meg, I guess..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå