Gå til innhold

Dama mi liker ikke oralsex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men elsker å knulle. Hun får også vaginal orgasme. Er dette vanlig? Hvorfor liker hun ikke oralsex?

Anonymous poster hash: 6f3d3...623
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig liker jeg ikke å gi oralsex til en gutt. Jeg gjorde det før, men nå har jeg bare helt noia for det. Om hun ikke liker at DU gir henne oralsex, så foreslå at dere tar det i dusjen. Det kan hende hun er redd for at hun skal smake rart eller lukte, så prøv å ta henne med i i dusjen og vær tydelig på at hun ikke skal engste seg for lukt/smak :)

Anonymous poster hash: 15928...55c
Skrevet

Ta på deg Batmanmaske, ingen kvinne kan motså Batman :)

Har hun ører og en munn kan hun mest sannsynlig lytte til et spørsmål og muligens også formulere et svar......

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min blir slapp med engang jeg forsøker å suge han . Jeg som elsker oralsex, opplever nå at partneren heller vil bare bli runket :(

Savner sånn å ta den i munnen , høre mannen bli så opphisset at han spruter munnen min full.. Nå får jeg aldri opplevd det mer :( Da må jeg bare runke han og skynde meg og ta den i munnen rett før orgasme. Har alltid hatt partnere som elsket oral og at jeg sugde som en gud. Nå føler jeg at jeg ikke er verdt noe og jeg savner oralsexen så mye!

Anonymous poster hash: cf9c3...766
Skrevet

Jeg gjorde heller ikke det før jeg traff han jeg er sammen med nå. Følte meg ukonfortabel og klarte ikke nyte med eksen, men med min nye er jeg avslappet og elsker oralsex.

Har tenkt på hvorfor det er sånn, og for min del handlet det om at jeg nok ikke hadde de rette følelsene for eksen, og sexlivet vårt var ikke særlig bra. Nå elsker jeg mannen min og vi har utrolig deilig sex.

Anonymous poster hash: 0b652...2da
  • Liker 1
Skrevet

Like hun hverken å gi eller få? Har dere gjort det et par ganger eller ikke i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 787ef...c30
Skrevet

Næh, noen liker det vel bare ikke? Du får vel et bedre svar hvis du spør henne :)

Jeg digger å gi oralsex, å motta er ikke så sinnsykt viktig (sikkert fordi ingen har vært særlig flinke til nå :fnise: fingring derimot, det liker jeg).

Skrevet

Jeg gjorde heller ikke det før jeg traff han jeg er sammen med nå. Følte meg ukonfortabel og klarte ikke nyte med eksen, men med min nye er jeg avslappet og elsker oralsex.

Har tenkt på hvorfor det er sånn, og for min del handlet det om at jeg nok ikke hadde de rette følelsene for eksen, og sexlivet vårt var ikke særlig bra. Nå elsker jeg mannen min og vi har utrolig deilig sex.

OUCH!!!

Vi får håpe det ikke er sånn for mange ....

Skrevet

OUCH!!!

Vi får håpe det ikke er sånn for mange ....

Det er det nok ikke, bare delte min erfaring.

Skrevet

Jeg får ingen lyst til å suge en som feks er ego i senga eller hele tiden spør "kan du ikke suge meg?" Eller presser huet mitt mot penisen. Vil jeg suge,så la meg gjøre det av egen lyst ikke mas eller press,det er bare jævlig irriterende. Pluss at jeg har en oppfatning av at gutter gjerne SKAL ha blowjob,men å slikke,nei det gidder de ikke....

Nå så er det mer: slikk meg så skal jeg suge deg.

• Liker 4
Skrevet

Når det kommer til oralsex er renslighet punkt nummer 1! En annen ting er også forventningene man har til det som skal skje. Om hun tenker at du forventer at hun skal suge deg til du kommer, om hun ikke e helt komfertabel med det er det lett å bare holde seg unna. Mitt råd er: dusj sammen, vask hverandre, lek litt med hverandre på tur eller samtidig. Ikke lenge av gangen og målet må ikke være orgasme, men nytelse som forspill. Og husk, en kuk i munnen kan være godt, men ikke ekstremt behagelig da vi alle har en naturlig brekningsmekanisme! På sikt over tid vil dette bli bra. Lykke til.

Skrevet

Veeeeeldig rart egentlig , kanskje du ikke holder henne godt nok fast mens hun holder på? Mange jenter liker at man tar godt tak i ørene deres og hjelper til med bevegelsene opp og ned på staken, da tenker jeg det blir sving på sakene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ber aldri dama mi suge meg. Det er hun som ikke vil bli slikket. Hun liker kun å bli knullet.

ts

Skrevet

Kansje hun er usikker på egen kropp/underliv eller at du rett og slett ikke gjør det slik hun liker og hun ikke tørr si ifra?

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Kanskje hun bare ikke liker det? Siden hun er så glad i den pulingen og vil både knulles slik og sånn. Ikke sjenert der ihvertfall.

Skrevet

Men elsker å knulle. Hun får også vaginal orgasme. Er dette vanlig? Hvorfor liker hun ikke oralsex?

Hei

Oralsex er nødvendig spør du meg. Men det du spør om er hvorfor hun ikke vil

Sug på en mentholpastill samtidig.... da blir det fart på både det ene og det andre...

men sørg for at dere er rene :-)

Skrevet

Hei

Oralsex er nødvendig spør du meg. Men det du spør om er hvorfor hun ikke vil

Sug på en mentholpastill samtidig.... da blir det fart på både det ene og det andre...

men sørg for at dere er rene :-)

Å, er mentholpastiller lakserende?

Skrevet

Jeg har det i hvert fall også sånn. Henger vel mest sammen med at det ikke gir meg noe? For meg må det være et hardere og jevnere press på klitoris enn ei tunge kan gi, så slikking mest irriterende i grunn. Og suging på klitoris blir mest bare vondt.

Og nei, har niks komplekser eller er utrygg på underlivet mitt. Han får styre og herje på nedi der med leker og fingre så mye han vil ;) og gjerne finstudere hvordan jeg ser ut, null problem. Elsker sex, og kommer også vaginalt :)

Anonymous poster hash: 60b4e...304

Skrevet

Å, er mentholpastiller lakserende?

Hmmm nei,, men det får fart på det meste,,,,,...... Menthol veit du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...