Gjest Freckle Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg ble som ung (midten eller slutten av 80-tallet?) sendt til en eller annen form for terapeut/behandler, men greier ikke å huske hvilken type behandling det var snakk om. Det eneste jeg husker er at mannen het Olaf og var dansk. Og at det var i Kristiansand, da. Er det noen som husker ham? Etternavn eller type behandler? Jeg kan dessverre ikke spørre moren min lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå