Gå til innhold

Får ikke returnert dyrt klesplagg :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slo på stortromma og bestilte mitt første merkeklær på nettet, noe som er stort for en som lever på studentøkonomi. Dessverre viste det seg at genseren var alt for liten for meg, og jeg sendte den tilbake. Hørte deretter ikke noe mer fra dem, så sendte dem en mail. Der fikk jeg svar at de jadde funnet sminkeflekker på kragen og dermed ikke kunne ta den imot. Det beste de kunne gjøre var å sende den tilbake til meg.

Så da lurer jeg på om jeg har alternativer. Får da igjen en genser på verdi 1000 kroner som jeg aldri kan bruke. Kan jeg for eksempel vaske bort den lille flekken og gå i butikken deres? (Angrerettsfristen har gått ut)

Anonymous poster hash: 46ceb...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvilken nettside var det?

Og hvordan betalte du?

Sendte du tilbake genseren innen fristen?

Var det flekk på kragen?

Har du noe bilde som motbehvis for eks?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg den på finn. Da får du igjen noe.



Anonymous poster hash: 5bdc2...ee1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg den på finn. Da får du igjen noe.

Anonymous poster hash: 5bdc2...ee1

Jepp det ville jeg også gjort. Via Paypal som betalingsmåte -om mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig at noen vil kjøpe en flekkete genser?

Anonymous poster hash: 09f9a...a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert vaske av flekken og gå i butikken, men du kan ikke kreve å få pengene tilbake.



Anonymous poster hash: a2f09...14d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere virkelig at noen vil kjøpe en flekkete genser?

Anonymous poster hash: 09f9a...a55

Det er da bare å vaske den før man selger den.

Anonymous poster hash: a2f09...14d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier du ikke skammevett? Du møkket til genseren, da får du beholde den. Om jeg kjøper en genser til 1000 kroner vil jeg ha en NY genser, ikke en brukt og vasket en.



Anonymous poster hash: 53d98...e8f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å vaske den før man selger den. Anonymous poster hash: a2f09...14d

Nei, det kan hende flekken har satt seg.

Og hvis det bare er å vaske, hvorfor gjorde ikke TS det dør hun sendte inn? Da er jo problemet løs, vask genseren og send tilbake.

Anonymous poster hash: 09f9a...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier du ikke skammevett? Du møkket til genseren, da får du beholde den. Om jeg kjøper en genser til 1000 kroner vil jeg ha en NY genser, ikke en brukt og vasket en.

Anonymous poster hash: 53d98...e8f

Men bevare meg vel, man opplyser selvsagt om at genseren er brukt når man selger den, det er ingen som har sagt noe annet`? Hvorfor er du så aggressiv?

Anonymous poster hash: a2f09...14d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan hende flekken har satt seg.

Anonymous poster hash: 09f9a...a55

Hva er poenget ditt egentlig?

Selvsagt kan flekken ha satt seg, det vet man ikke før man har prøvd å vaske den. Men for argumentasjonens skyld, når man kommer med forslag til hva TS kan gjøre, så må vi kunne gå ut ifra at genseren i teorien kan bli ren. Hvis ikke er det ikke vits i å komme med et eneste forslag annet enn å kaste hele genseren.

Anonymous poster hash: a2f09...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bevare meg vel, man opplyser selvsagt om at genseren er brukt når man selger den, det er ingen som har sagt noe annet`? Hvorfor er du så aggressiv?

Anonymous poster hash: a2f09...14d

Om TS har tenkt å selge den på Finn har du selvsagt helt rett.

Men nå tenker jeg på den som eventuelt kjøper genseren til fullpris fra den butikken TS returnerte den til. Da vil selvsagt kjøperen forvente å få en ny genser.

Anonymous poster hash: 53d98...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om TS har tenkt å selge den på Finn har du selvsagt helt rett.

Men nå tenker jeg på den som eventuelt kjøper genseren til fullpris fra den butikken TS returnerte den til. Da vil selvsagt kjøperen forvente å få en ny genser.

Anonymous poster hash: 53d98...e8f

Da er det butikken som gjør feil, ikke TS.

Anonymous poster hash: a2f09...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er poenget ditt egentlig? Selvsagt kan flekken ha satt seg, det vet man ikke før man har prøvd å vaske den. Men for argumentasjonens skyld, når man kommer med forslag til hva TS kan gjøre, så må vi kunne gå ut ifra at genseren i teorien kan bli ren. Hvis ikke er det ikke vits i å komme med et eneste forslag annet enn å kaste hele genseren. Anonymous poster hash: a2f09...14d

Men hvorfor er TS så ekkel at hun sender tilbake en møkkete genser? Er det en mikroskopisk flekk de så med lupe? Man skal jo inspisere alt mn sender tilbake.

Poenget ar at nei, det er ikke bare å vakse den og selge den fordi flekken KAN HA SATT SEG.

Noen må ha det inn med teskje visst..

Anonymous poster hash: 09f9a...a55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan hende flekken har satt seg.

Og hvis det bare er å vaske, hvorfor gjorde ikke TS det dør hun sendte inn? Da er jo problemet løs, vask genseren og send tilbake.

Anonymous poster hash: 09f9a...a55

Man kan da ikke vaske et plagg før man leverer det tilbake til butikken.

Anonymous poster hash: 97294...27b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, vask av flekken å selg den på finn som brukt og forklar deg godt og ta mange bilder...Jeg som kunde blir beroliget av bilder -om jeg ikke ser flekken noe særlig er det jo ikke noe stress å kjøpe den.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det butikken som gjør feil, ikke TS.

Anonymous poster hash: a2f09...14d

Da er det BEGGE som gjør feil. Om butikken hadde vært så sløve at de hadde oversett en sminkeflekk så unnskylder ikke det at TS er så frekk at hun sender tilbake en møkkete genser.

Anonymous poster hash: 53d98...e8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er TS så ekkel at hun sender tilbake en møkkete genser? Er det en mikroskopisk flekk de så med lupe? Man skal jo inspisere alt mn sender tilbake.

Poenget ar at nei, det er ikke bare å vakse den og selge den fordi flekken KAN HA SATT SEG.

Noen må ha det inn med teskje visst..

Anonymous poster hash: 09f9a...a55

Hehe, jeg trenger ikke teskje. Jeg skjønner hva du mener, jeg skjønner bare ikke hvorfor det er så vitkig å få frem at flekken KAN ha satt seg. Som sagt: Det er en selvfølge at det kan ha skjedd, det vet hun ikke før hun har prøvd å vaske den, så da er det vel bare å prøve?

Tenker du slik når du får flekker på dine egne klær også? Flekken kan ha satt seg fast så det er bare å kaste plagget?

Anonymous poster hash: a2f09...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet med retur av klær der de har kommet tilbake fulle av spy. Kunden har uansett fått ny vare.

Anonymous poster hash: a894a...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet med retur av klær der de har kommet tilbake fulle av spy. Kunden har uansett fått ny vare.

Anonymous poster hash: a894a...339

Grøss og gru. :fnise:

Hvor var det?

Anonymous poster hash: 53d98...e8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...