AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Hei! Er forferdelig plaget med muskelspenninger i nakke/skuldre/rygg, slm igjen fører til hodepine og hender som dovner bort. Å kjenne smerte hver morgen når en våkner er grusomt og jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Det jeg tidligere har forsøkt av behandling har vært hos fysio- eller manuellterapeut. Det har blitt forsøkt med triggerpunktbehandling (nåler), trykkbølger, blitt knekt på plass, blitt gnudd på osv. Forsøker også å trene, og føler det hjelper litt, men ikke nok. Så hva gjør jeg nå? Noen som har tips?Anonymous poster hash: a76cf...095
Lettpåtå Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Uten mer info om hvorfor du har fått disse plagene er det vanskelig å gi et fornuftig svar.... Generelt hjelper det for de fleste å sitte foran pc mindre, og trene mer. Men om det hjelper for deg vet jeg jo ikke da du ikke har fortalt noe om deg selv...
karella Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Kanskje du burde vurdere å prøve en bittskinne siden du er spesielt plaget med hodepine om morgenen Har du vært hos kiropraktor? Prøv også å tøye brystmuskulatur, og om noen av fysioterapautene har sett på sternocleidomastoid muskelen, som ofte er en årsak til hodepine.
sweety pie Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Når jeg har vondt i nakken så hjelper det for meg å trene. Og sove sånn akkurat passe. Hvis jeg sover lite eller hvis jeg sover for mye, får jeg også vondt. Så hvis du vet hva som trigger vondten eller lærer å se på symptomene når du er i ferd med å få vondt. Så kan man til en viss grad hindre, ved å gjøre tiltak som stopper vondten. Det er jo selvfølgelig individuelt, men dette hjelper meg. Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Du må trene mer, fortrinnsvin med RedCord. Er du sikker på at du har gått til riktig fysio? Anonymous poster hash: 7d7f7...9aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå