AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Har ligget med en fyr, og vi sal ligge sammen igjen. Men kan jeg stole på han da han sier han har null kjønnssykdommer, og hvor trygt er det egentlig å suge uten kondom da?Anonymous poster hash: 14289...b8f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan skal vi kunne vite om du kan stole på han? For alt jeg vet er fyren full av dritt. Det lureste er nok å bruke kondom helt til du stoler på han av deg selv, også under oralsex.Anonymous poster hash: d9053...01f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Nei, det bør du ikke.Anonymous poster hash: 649c8...975
Nuith Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Siden du spør her, så stoler du tydeligvis ikke på ham - og det virker som en fornuftig avgjørelse. Be ham teste seg før dere dropper kondom.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Nei. Be han legge frem svar fra lege med resultat fra prøver av alle kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: ed6d6...c51
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Dette har jo med tillit å gjøre. Stoler du på han eller gjør du ikke? Papirer fra legen betyr mindre, om han testet seg for to uker siden kan han i teorien ha harvet over mange i risikogruppen etter dette. Jeg er villig til å droppe kondom dersom vi har kjent hverandre lenge nok til at jeg har en følelse på hvor ærlig han er, og etter at han har redegjort for sin egen policy på beskyttelse/testing, og hvor lenge det er siden sist han testet/hadde kondomfri relasjon til noen. Stoler også mer på menn som tar frem kondomen av seg selv, og viser at de mestrer korrekt bruk, enn de som prøver å lure seg unna og tydelig har liten erfaring med bruk. Anonymous poster hash: 4ae28...6c8 1
Velasq Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Framtil dere er i et monogamt forhold burde dere bruke kondom. Når dere ønsker å ta skittet videre er det jo greit å teste seg sammen og starte med "blanke ark"? 1
kristian82 Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Har ligget med en fyr, og vi sal ligge sammen igjen. Men kan jeg stole på han da han sier han har null kjønnssykdommer, og hvor trygt er det egentlig å suge uten kondom da?Anonymous poster hash: 14289...b8f Om du bare spør en random kar du kjenner litt (rett før sex) - har du noen sykdommer? Så kommer samtlige til å svare "Nei!". Selv om de ikke har testet seg for en dritt. Det er jo horder av folk som går rundt og insisterer på at de er friske selv om de ikke en gang har tatt så mye som en hiv test. Jeg spør ikke om folk har sykdommer, jeg sier bare at ubeskyttet sex er ikke aktuelt før man har testet seg. Ut fra hvordan hun forholder seg til det så er det som oftest en lett sak å plassere henne! Alt kan smitte via oralsex - klamydia, herpes hiv osv. men det er lavere sannsynlighet. Hiv smitte forutsetter i utgangspunktet at du får sæd i munnen/svelger, men et lite rift på penis så du får noen dråper blod i munen kan også være en smittevei.
kristian82 Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Dette har jo med tillit å gjøre. Stoler du på han eller gjør du ikke? Papirer fra legen betyr mindre, om han testet seg for to uker siden kan han i teorien ha harvet over mange i risikogruppen etter dette. Jeg er villig til å droppe kondom dersom vi har kjent hverandre lenge nok til at jeg har en følelse på hvor ærlig han er, og etter at han har redegjort for sin egen policy på beskyttelse/testing, og hvor lenge det er siden sist han testet/hadde kondomfri relasjon til noen. Stoler også mer på menn som tar frem kondomen av seg selv, og viser at de mestrer korrekt bruk, enn de som prøver å lure seg unna og tydelig har liten erfaring med bruk. Anonymous poster hash: 4ae28...6c8 Nettopp! Rart ikke flere har en slik sunn fornuft i forhold til det å vurdere folk. Det er jo ganske lett å plassere de ansvarsløse VS de som tenker på egen og andres helse.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Siden alle menn lyver og er utro hadde jeg brukt kondom resten av livet. Ikke tro på hva menn sier for det er bare PISS. Anonymous poster hash: 16215...6ad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå