Gjest Vevila Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Har alltid hatt helt regelmessig menstruasjon, men nå er den 9 dager forsinket! Hvor lang tid kan menstruasjonen være forsinket om man ikke er gravid eller går på hormonell prevensjon? Noen som har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Går du/har du gått på piller? Hatt seksuell omgang, og tatt graviditets-test? Jeg hadde en gang syv dager forsinket, jeg har aldri hatt seksuell omgang eller pillebruk Anonymous poster hash: e9d88...7ce
Gjest Raindrops Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg har vært forsinket mer enn det uten å være gravid, men jeg ville tatt en test hvis jeg var deg uansett. Edit: Leste litt fort, så ikke at du allerede hadde testet (?) Endret 28. oktober 2013 av Raindrops
Gjest Vevila Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Når bør jeg evt. bli bekymret? Ja, har testet. Og vi bruker kondom hver gang. Har hatt menssmerter, men ingenting skjer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå