AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Noen som har eller har hatt det? Hvordan var dine dager når du hadde md? Hvilken behandling fikk du og blei du bedre eller frisk ?Anonymous poster hash: 7c442...c56
Gjest Summers Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jepp om du snakker om MADRS-testen, der fikk jeg 32. Så ingen poeng med å gå ut av senga. Fikk psykologhjelp, depresjonsmestringskurs, sosialiseringsgrupper og ble frisk. Psykologen var vel mest for å ha en til å pushe meg gjennom og passe på at jeg gjorde triksene for å bli kvitt depresjonen. Samtaleterapi fikk jeg ikke så mye ut av.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Jepp om du snakker om MADRS-testen, der fikk jeg 32. Så ingen poeng med å gå ut av senga. Fikk psykologhjelp, depresjonsmestringskurs, sosialiseringsgrupper og ble frisk. Psykologen var vel mest for å ha en til å pushe meg gjennom og passe på at jeg gjorde triksene for å bli kvitt depresjonen. Samtaleterapi fikk jeg ikke så mye ut av. Ja mener den , har 25 kommer meg ut av sengen og gjør det jeg må. Har barn så det er ikke snakk om å legge seg ned selv om jeg ønsker det. Nettopp starta på antidepresive tabletter , på opptrapping og er så kvalm og får så rare smaker i munnen.Anonymous poster hash: 7c442...c56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå