Gå til innhold

Ensom

Fremhevede innlegg

Skrevet

I hele helgen har jeg vært alene og ikke snakket med noen andre enn meg selv. Jeg kan besøke noen, men gjør jeg ikke det så er det stille. Ingen kommer på besøk, ringer, sender sms, eller skriver hei på fb osv. Hva er gale med meg mann på 30+?

Anonymous poster hash: 13681...e1c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt. Si ja til å bli med på ting. Ta intiativ til å finne på ting osv. Du kan ikke sitte der og vente på at alt skal komme til deg. Ingenting er galt med deg, såvidt jeg vet.

Anonymous poster hash: 6fcc9...139
Skrevet

Takk for lite nyttige råd. Tror dere ikke jeg har gjort det allerede? Men kan liksom ikke andre ta kontakt også? Så eneste gangen man får kontakt er visst man er først. Ikke rart utlendingene synes vi er lite åpne.

Gjest Summers
Skrevet

Takk for lite nyttige råd. Tror dere ikke jeg har gjort det allerede? Men kan liksom ikke andre ta kontakt også? Så eneste gangen man får kontakt er visst man er først. Ikke rart utlendingene synes vi er lite åpne.

Få deg bedre venner, alt for mange som tror venner er noe statisk hvor man enten har venner eller ikke har venner og de man har er de man alltid har hatt.

• Liker 1
Skrevet

Takk summers, endelig er godt råd.

Skrevet

Er som Summers sier, en må aktivt gå inn for å få og _beholde_ venner. Planlegg ting og inviter vennene dine - etter en stund så skal du se at du også blir oftere invitert på ting. Er veldig mange som bare sitter apatisk og venter på invitasjoner, SMS og at telefonen skal ringe fordi de har "masse venner".

Tror ikke det er noe galt med deg. Hvis du har tyve venner - hvor mange tror du sløvet bort helgen uten å gjøre noe som helst med andre? Om det så bare er 1/3, så er det fortsatt 6 personer du kunne ha funnet noe på med. De sitter kanskje å tenker akkurat det samme 'hvorfor er det ingen som tar kontakt med meg?'

• Liker 1
Skrevet

Bli med i en organisasjon eller ta et kurs, på den måten kan det hende du møter nye folk, som igjen kan bli til nye venner. Event. kan du jo melde deg på nett-dating og treffe venner/potensielle partnere der :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Dra å tren.

Skrevet

Har prøvd alt det der, skapt-for-kos. Men blir som med jobb, man gjør noe sammen der og da og så går alle til sitt og ensomheten kommer igjen. Men sant at sikkert flere tenker sånn. Jeg har ingen nære venner, bare mange kjente pga jeg har flyttet mye og syns det er vanskelig å få nye eller komme inn i varmen, vennegjengen.

Gjest Summers
Skrevet

Har prøvd alt det der, skapt-for-kos. Men blir som med jobb, man gjør noe sammen der og da og så går alle til sitt og ensomheten kommer igjen. Men sant at sikkert flere tenker sånn. Jeg har ingen nære venner, bare mange kjente pga jeg har flyttet mye og syns det er vanskelig å få nye eller komme inn i varmen, vennegjengen.

Lønningspils?

Skrevet

Du må jobbe for det. Hvorfor skal noen gidde å ta kontakt med deg hvis du bare sitter der og venter på at andre skal ta kontakt? Det er en irriterende holdning.

Anonymous poster hash: c0673...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...