Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Visste det kom til å komme en sånn kommentar. 

Anonymkode: 725d5...42e

Det har ikke slått deg at det er mulig at noen faktisk har kjøpt disse før deg og at de ikke ser ut som jeans virkeligheten?

Anonymkode: 31077...cc9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke slått deg at det er mulig at noen faktisk har kjøpt disse før deg og at de ikke ser ut som jeans virkeligheten?

Anonymkode: 31077...cc9

Ikke fra den brukeren som kom med kommentaren nei. 

Anonymkode: 725d5...42e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til dill og dall til jenter på 12-14 til adventkalender? Kankje noen har kjøpt før meg?

Anonymkode: eb202...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt dekken og gensere til små hunder som de er fornøyd med? Minst mulig glorete, skal bare holde hunden varm 😊

Anonymkode: 97a06...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anoia skrev:

Hvordan er de i størrelsen?

Jeg er ca 46/48 xl/xxl og kjøpte str 20. De er høye i livet og kan dra den enda høyere om du vil. Mine er rette i beina nederst og ikke som tights. 

 

Stright leg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips til dill og dall til jenter på 12-14 til adventkalender? Kankje noen har kjøpt før meg?

Anonymkode: eb202...6ea

Oh! Dette må jeg også gjøre. Kan legge ut tips hvis jeg finner noe bra,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har handlet massasjesete og andre massasjeprodukter på eBay?

Jeg blar gjennom innholdet nå, og ser at det kryr av tilbud. Dessverre er det litt vanskelig å skille det som er bra fra rælet.

Noen som har noen konkrete produkter å anbefale, eller noe jeg bør styre unna? :)

Anonymkode: 47aa9...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

https://www.ebay.com/itm/Unisex-Fjallraven-Kanken-Backpack-Travel-Shoulder-School-Bags-Brand-7L-16L-20L/283063819425?var=583457989491&_trkparms=%26rpp_cid%3D5b98d4bb49b61946048d9f80%26rpp_icid%3D5b9f644d4d1b1225a0da7254

I natt forstod jeg hvordan mange med dårlig økonomi har penger til dyre Fjellraven sekker. I tillegg er det 25 % i natt på ebay. 

Anonymkode: ae5d7...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.ebay.com/itm/Unisex-Fjallraven-Kanken-Backpack-Travel-Shoulder-School-Bags-Brand-7L-16L-20L/283063819425?var=583457989491&_trkparms=%26rpp_cid%3D5b98d4bb49b61946048d9f80%26rpp_icid%3D5b9f644d4d1b1225a0da7254

I natt forstod jeg hvordan mange med dårlig økonomi har penger til dyre Fjellraven sekker. I tillegg er det 25 % i natt på ebay. 

Anonymkode: ae5d7...552

Sikker på at det er Fjellreven Fjellreven og ikke en sånn knock off. Jeg satt og kikket litt på fargekomboene, og mange av dem er komboer som ikke er å finne på fjellrevens egne sider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Emmelise said:

Sikker på at det er Fjellreven Fjellreven og ikke en sånn knock off. Jeg satt og kikket litt på fargekomboene, og mange av dem er komboer som ikke er å finne på fjellrevens egne sider.

Sekkene som selges på ebay er selvfølgelig ikke ekte, men kopier 😊

Anonymkode: 73c95...bd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sekkene som selges på ebay er selvfølgelig ikke ekte, men kopier 😊

Anonymkode: 73c95...bd4

Kopiene hadde faktisk finere farger...

Anonymkode: bb908...5ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Emmelise skrev:

Sikker på at det er Fjellreven Fjellreven og ikke en sånn knock off. Jeg satt og kikket litt på fargekomboene, og mange av dem er komboer som ikke er å finne på fjellrevens egne sider.

De er selvfølgelig fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

De er selvfølgelig fake.

Selvfølgelig forstår jeg at det er kopier. Men om jeg ser forskjell på ekte og fake gjenstår å se. Foreløpig er jeg fornøyd. 

Anonymkode: ae5d7...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg har bestilt holdere med veker og ekstra veker til å lage såkalte tiki torches, oljelamper av vinflasker eller andre som holderne kan passe ned i. Håper det funker. 

Jeg har antakeligvis anbefalt denne før, men det er en som jeg bruker fast og har bestilt flere ganger. Lilla "tonervann" til blondt hår, som fjerner gulskjær, og gir en nydelig, jevn farge. Finnes også i flere farger, blant annet blå, som skal gi mer kald og askefarget hårtone. Blandes i vann (jeg bruker bare en gammel sjampoflaske) og skyller gjennom håret etter vask. Skylles ut etterpå.

Jeg pleier også å bestille pepto bismol fra USA. Hjelper på diare, luft, halsbrann og generelle mageproblemer. Mye bedre enn imodium for min mage, for det blir jeg forstoppet og oppblåst av. 

Jeg bestilte også en frittstående boksesekk, der bunnen skal fylles med vann eller sand, så den står støtt på gulvet. Har fått gode kritikker, men kjenner jeg er litt skeptisk. Til den prisen vil jeg likevel gi det en sjanse. Har akkurat startet med boksing, så det er mest for teknikken sin del jeg vil trene. Mindre opptatt av treningseffekten, siden jeg trener mye utenom, selv om det selvsagt er en bonus om jeg forbedrer bokseformen. Skulle gjerne hatt skikkelig sekk, men jeg planlegger å flytte, og da vet jeg ikke om jeg får hengt den opp i nye leiligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...