Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, alltid presis said:

Er det flere som får e-poster fra eBay med spørsmålet "Mitt fulle navn; need help signing into ebay?" De mener å se at jeg har problemer med å logge meg inn. Det har jeg aldeles ikke. Så jeg lurer på hvorfor de stadig maser om dette?

 

Om du er så i tvil at du må spørre på kvinneguiden, tror jeg du har svaret ditt 😊

Anonymkode: 73c95...bd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg eller så har ting vært sykt trege på ebay? Før så kom det relativt raskt, nå så kom 1 ting 3 uker på overtid og en på 2 uker på overtid. Venter på en pakke som skulle ha vært her i forrige uke. Da jeg tok kontakt med de to første, så sa de at det var tregt på posthuset... men de på gruppen får jo 20 pakker ukentlig, mens mine tar en evighet. Aldri gjort det tidligere 

Anonymkode: f5f0c...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 10.25, Wonders skrev:

Takk, den for jente der blir en super julegave.

Anonymkode: 163da...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2018 den 15.37, alltid presis skrev:

Er det flere som får e-poster fra eBay med spørsmålet "Mitt fulle navn; need help signing into ebay?" De mener å se at jeg har problemer med å logge meg inn. Det har jeg aldeles ikke. Så jeg lurer på hvorfor de stadig maser om dette?

E-posten de sender fra er eBay @ replay1, og så ebay.com. E-postene ligger ikke i innboksen på selve eBay. De ser jo legitime ut, men det er ikke alltid lett å vite. Det er link for endring av passord i e-postene, men den trykker jeg selvsagt aldri på.

Slett slike mailer, blokkér de. Bare júg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nesten hatt litt angst av typen "å nei, ikke gå inn på ebay!", kom meg over kneika og fikk kjøpt noen småting jeg trengte. 

Eyelash Tweezer (ikke motatt enda) 

Øyevipper (Ikke motatt enda)

KK Elizavecca Aqua Water Drop Cream, fuktighetskrem. (Ikke motatt enda) 

Øyeskyggebørster Disse kommer jeg nok til å kjøpe mange,mange flere av. Merker ingen forskjell fra Morphe og Zoevabørstene. (Rask levering, DHL) 

Eucalyptusfrø Jeg har lyst å prøve å plante et eucalyptusfrø, har sendt forespørsel om Gum Tree varianten så får vi se. Ikke motatt enda. 

Kjole Om den fungerer blir den brukt, er den gjennomsiktig vil den bli brukt til og fra stranda, hvis ikke er det ikke det store tapet. Ikke motatt enda. 

 

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2018 den 11.11, dillyduzit skrev:

Kjole Om den fungerer blir den brukt, er den gjennomsiktig vil den bli brukt til og fra stranda, hvis ikke er det ikke det store tapet. Ikke motatt enda. 

 

Den var utrolig søt. Du må gi tilbakemelding når du får den, om den sitter fint og kvaliteten på stoffet osv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Muscae skrev:

Den var utrolig søt. Du må gi tilbakemelding når du får den, om den sitter fint og kvaliteten på stoffet osv. 

 

Meh kvalitet, gjennomsiktig bak, strl helt ok, bruker L til vanlig, kjøpte XL. Stor åpning i brystpartiet. Stoffet er ikke så gærli’, bare dumt du kan se hvilket undertøy du har på bakfra 🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammebh - Myk og god :) 

Stellebag/sekk - Veldig fornøyd, akkurat som på bildet

Kopp med bokstav - Ikke mottatt enda, blir brukt til tannbørsteholder

Mobildeksel

Mobildeksel

Babyleke til å henge på bilstol

Klut for å vaske innvendig i bil

Bikinitopp

 

Fra Wish:

smykke i gull

oppbevaring (den grønne med bjørneansikt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

BBcream og concealer fra Klairs

Denne bbcreamen er så utrolig god. Gir kun lett dekke, men jevner ut hudtonen min og tar bort alle rødheter jeg har i huden. Har ikke fått kviser eller noe av den. Liker også veldig godt concealeren, den creaser ikke ved nesa mi, noe som er utrolig viktig for meg. Klairs er også cruelty free. 

Anonymkode: 725d5...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

BBcream og concealer fra Klairs

Denne bbcreamen er så utrolig god. Gir kun lett dekke, men jevner ut hudtonen min og tar bort alle rødheter jeg har i huden. Har ikke fått kviser eller noe av den. Liker også veldig godt concealeren, den creaser ikke ved nesa mi, noe som er utrolig viktig for meg. Klairs er også cruelty free. 

Anonymkode: 725d5...42e

Oh shit det var dyrt! Hvilket merke er dette? Hvorfor er det så dyrt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det flere enn meg som har lagt mer og mer merke til at selgere på ebay legger ut produkter til en underlig lav pris, og klikker du på bildene er det ett produkt som er priset super-lavt og som ikke alltid har noe med de andre produktene på de øvre  bildene å gjøre? Dette er sikkert for å trekke kunder mot billigst pris. Og klikker man igjennom skikkelig ser man at det gjelder ett helt annet produkt... Mersalg.

 

Som her. Ser ut som 20 sløyfer koster 1.66£. Men klikker du inn, så er det det siste lille baby-hårbåndet som koster så lite. Sløyfene koster 3.14£ og er over 10 kr dyrere enn resten av konkurrentene.

https://www.ebay.co.uk/itm/20pcs-Baby-Big-Hair-Bows-Boutique-Girls-Alligator-Clip-Grosgrain-Ribbon-JDUK/123236682952?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D1%26asc%3D52945%26meid%3Dd236371f074045baa7faa2b6c7186014%26pid%3D100010%26rk%3D6%26rkt%3D7%26sd%3D252930514067%26itm%3D123236682952&_trksid=p2047675.c100010.m2109

 

Og her er omtrent identisk annonse til ennå billigere, med samme hårbånd på slutten; https://www.ebay.co.uk/itm/20pcs-Baby-Big-Hair-Bows-Boutique-Girls-Alligator-Clip-Grosgrain-Ribbon-HC/232599843106?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D1%26asc%3D52945%26meid%3D987a364e758e425b9ea7466041777f73%26pid%3D100010%26rk%3D8%26rkt%3D12%26sd%3D123236682952%26itm%3D232599843106&_trksid=p2047675.c100010.m2109

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Wonders said:

Oh shit det var dyrt! Hvilket merke er dette? Hvorfor er det så dyrt? 

Står jo at det er klairs. Synes ikke det er spesielt dyrt med 30 pund for foundation og concealer. 

Anonymkode: 73c95...bd4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står jo at det er klairs. Synes ikke det er spesielt dyrt med 30 pund for foundation og concealer. 

Anonymkode: 73c95...bd4

Vel, det er ukjent mere. Aldri sett før. Hvor er dette fra? Hvordan kom du på å begynne med dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...