AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #12281 Del Skrevet 26. juli 2014 Hei. Jeg er forholdsvis ny på ebay, men jeg fikk et par sko forrige uke som var ødelagte da jeg fikk de. Sålen hadde delvis falt av på begge skoene. Da gikk jeg rett på ebay og skrev svært negativ feedback til selgeren. Dagen etter fikk jeg en mail av henne hvor hun var veldig lei seg og spurte om å få se bilder av skoene og lurte på om jeg ville ha refund. Jeg har gjort litt research i etterkant og lest mye i denne tråden, og forstår det slik at det å gi negativ feedback er siste utvei? Det var første utvei for meg, og nå har jeg utrolig dårlig samvittighet. Men skoene var jo ødelagte, og jeg hadde satt pris på om jeg hadde fått vite det av noen andre.. Men så synes jeg litt synd på selger også. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 96102...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 26. juli 2014 #12282 Del Skrevet 26. juli 2014 Hei. Jeg er forholdsvis ny på ebay, men jeg fikk et par sko forrige uke som var ødelagte da jeg fikk de. Sålen hadde delvis falt av på begge skoene. Da gikk jeg rett på ebay og skrev svært negativ feedback til selgeren. Dagen etter fikk jeg en mail av henne hvor hun var veldig lei seg og spurte om å få se bilder av skoene og lurte på om jeg ville ha refund. Jeg har gjort litt research i etterkant og lest mye i denne tråden, og forstår det slik at det å gi negativ feedback er siste utvei? Det var første utvei for meg, og nå har jeg utrolig dårlig samvittighet. Men skoene var jo ødelagte, og jeg hadde satt pris på om jeg hadde fått vite det av noen andre.. Men så synes jeg litt synd på selger også. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 96102...572 Vet ikke om man kan endre feedbacken jeg, men man bør jo alltid gi selger mulighet for å ordne opp aller først. Feil kan skje, og de vil ofte tilby ny vare eller at du får pengene tilbake. Jeg hadde latt selger prøve å ordne opp, satt feedbacken som positiv inntil videre (såfremt det er mulig, det er jeg litt usikker på), og så når saken er avgjort hadde jeg vært ærlig på feedbacken. Jeg gir aldri feedback kun basert på varen, så lenge selger ønsker å gjøre en god jobb og gir service samt fikser feilvarer, så er det jo ingenting å klage på. Man gjør jo det med butikker i Norge også, får man en vare med feil på så returnerer man i butikken, man snakker ikke negativt om en butikk som da gir tilbake pengene eller ny vare 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #12283 Del Skrevet 26. juli 2014 Vet ikke om man kan endre feedbacken jeg, men man bør jo alltid gi selger mulighet for å ordne opp aller først. Feil kan skje, og de vil ofte tilby ny vare eller at du får pengene tilbake. Jeg hadde latt selger prøve å ordne opp, satt feedbacken som positiv inntil videre (såfremt det er mulig, det er jeg litt usikker på), og så når saken er avgjort hadde jeg vært ærlig på feedbacken. Jeg gir aldri feedback kun basert på varen, så lenge selger ønsker å gjøre en god jobb og gir service samt fikser feilvarer, så er det jo ingenting å klage på. Man gjør jo det med butikker i Norge også, får man en vare med feil på så returnerer man i butikken, man snakker ikke negativt om en butikk som da gir tilbake pengene eller ny vare Tror ikke det går å endre feedback, jeg får hvertfall ikke til… Kanskje noen andre her vet det? Herlighet, nå har jeg enda mer dårlig samvittighet :-( Skal ikke være så rask på avtrekkeren neste gang.. Men jeg ble virkelig irritert når begge skoene var ødelagte i det jeg åpnet esken! Men ja, jeg burde telt til ti før jeg gjorde noe.. Huff. Anonymous poster hash: 96102...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 26. juli 2014 #12284 Del Skrevet 26. juli 2014 Tror ikke det går å endre feedback, jeg får hvertfall ikke til… Kanskje noen andre her vet det? Herlighet, nå har jeg enda mer dårlig samvittighet :-( Skal ikke være så rask på avtrekkeren neste gang.. Men jeg ble virkelig irritert når begge skoene var ødelagte i det jeg åpnet esken! Men ja, jeg burde telt til ti før jeg gjorde noe.. Huff. Anonymous poster hash: 96102...572 Jeg tror du kan spørre om selgeren kan starte en "Feedback Revision", da vil du få mulighet til å endre den. http://pages.ebay.com/help/feedback/revision-request.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosiee Skrevet 27. juli 2014 #12285 Del Skrevet 27. juli 2014 Flere enn meg som får "We're sorry, but your transaction couldn't be completed using the selected card, Visa x-xxxx. This happened because it has been denied by the card issuer." hver gang jeg går litt overboard på shoppingen? Det er penger på kortet, men hver gang jeg kjøper mange ting rett etter hverandre så skjer dette. Det bruker å fungere igjen etter noen timer eller en dag, men nå har det vært slik i to dager :-( Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #12286 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Flere enn meg som får "We're sorry, but your transaction couldn't be completed using the selected card, Visa x-xxxx. This happened because it has been denied by the card issuer." hver gang jeg går litt overboard på shoppingen? Det er penger på kortet, men hver gang jeg kjøper mange ting rett etter hverandre så skjer dette. Det bruker å fungere igjen etter noen timer eller en dag, men nå har det vært slik i to dager :-( Kjedelig. Det er nok fordi det er helg. Vent til i morgen, da går det nok bedre. Noen ganger reserveres beløp på kortet som da ikke vil bli borte før neste virkedag eller så. Opplever ofte at et større beløp enn det jeg har kjøpt for, spesielt hvis det er en veldig billig ting fra eBay, blir reservert. Mvh Yvonne Endret 27. juli 2014 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 28. juli 2014 #12287 Del Skrevet 28. juli 2014 Noen som har kjøpt noe katteting på bayen? Vet noen her har linket til en katteseng før, men det er jeg ikke interessert i. Må isåfall være lukket. Ellers alt av interesse, og ikke for dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 28. juli 2014 #12288 Del Skrevet 28. juli 2014 Hentet hjem dette i dag, super fornøyd SmykkesettHøyt liv skjørt (Tror jeg kommer til å kjøpe flere farger, jeg er veldig fornøyd med mitt sorte.)Kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 28. juli 2014 #12289 Del Skrevet 28. juli 2014 Hei. Jeg er forholdsvis ny på ebay, men jeg fikk et par sko forrige uke som var ødelagte da jeg fikk de. Sålen hadde delvis falt av på begge skoene. Da gikk jeg rett på ebay og skrev svært negativ feedback til selgeren. Dagen etter fikk jeg en mail av henne hvor hun var veldig lei seg og spurte om å få se bilder av skoene og lurte på om jeg ville ha refund. Jeg har gjort litt research i etterkant og lest mye i denne tråden, og forstår det slik at det å gi negativ feedback er siste utvei? Det var første utvei for meg, og nå har jeg utrolig dårlig samvittighet. Men skoene var jo ødelagte, og jeg hadde satt pris på om jeg hadde fått vite det av noen andre.. Men så synes jeg litt synd på selger også. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 96102...572 Det er jo viktig for andre potensielle kunder å vite at selger iallefall ordner opp for seg om det er noe tull. Jeg ville da kontaktet ebay og spurt om det er noen mulighet for å justere tilbakemeldingen. Den ønskede fremgangsmåten er vel at man kontakter selger hvis ting ikke er som man ønsker. Og deretter lar denne få lov til å rydde opp i det. Etter det kan man fint legge inn en omtale som da vil ta opp alle momentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 28. juli 2014 #12290 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Godt mulig det... Tror ikke jeg skal kjøpe den med det første Kjøpte heller denne:http://www.ebay.com/itm/360998807539?var=630337691851&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Ber til høyere makter om at denne er som på bildet og at den passer.. Syns den var knallfin Lyst å si i fra om den er slik som på bildet når du har motatt den og evnt. hvordan størrelsen er? Endret 28. juli 2014 av dillyduzit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prescella Skrevet 29. juli 2014 #12291 Del Skrevet 29. juli 2014 Har som alle andre kjøpt disse rosene i hvit og i lys rosa-knallfornøyd ! http://www.ebay.com/itm/20-Head-Real-Latex-Touch-Rose-Flowers-For-wedding-And-Home-Design-Bouquet-Decor-/161160351949 Kjøpte idag også tulipaner fra samme selger, spent å se om de er av samme kvalitet som rosene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 29. juli 2014 #12292 Del Skrevet 29. juli 2014 Lyst å si i fra om den er slik som på bildet når du har motatt den og evnt. hvordan størrelsen er? Det kan jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 29. juli 2014 #12293 Del Skrevet 29. juli 2014 http://www.ebay.com/itm/Black-Rose-Temporary-TATTOOS-Sticker-17x9-5cm/321362830379?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D23848%26meid%3D8655785430758915364%26pid%3D100033%26prg%3D10181%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D321362830379 Bestillte denne for leenge siden. Fikk den aldri. Sendte melding til selger om at jeg ikke hadde fått det, de sa de skulle sende en ny. Fikk aldri den heller. Selger sa han skulle gi tilbake pengene, sa det gikk 1-2 dager. Nå har det gått 3.. (Det er snakk om 7 kr så jeg bryr meg lite om pengene, men jeg syns selger ikke akkurat virker særlig pålitelig). Nå er også det jeg kjøpte fjerna fra summary listen min og jeg får ikke lagt igjen feedback. Syns det er feigt av de. Jeg kunne tenkt meg å lagt igen en negativ feedback men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 29. juli 2014 #12294 Del Skrevet 29. juli 2014 Hentet hjem dette i dag, super fornøyd SmykkesettHøyt liv skjørt (Tror jeg kommer til å kjøpe flere farger, jeg er veldig fornøyd med mitt sorte.)Kjole Hvordan er kjolen i str? Så du som den kunne bli en fin julekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 29. juli 2014 #12295 Del Skrevet 29. juli 2014 Hvordan er kjolen i str? Så du som den kunne bli en fin julekjole Virker ganske normal i størrelsen. Jeg bruker M til vanlig, og M'en deres passet yppelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 29. juli 2014 #12296 Del Skrevet 29. juli 2014 Virker ganske normal i størrelsen. Jeg bruker M til vanlig, og M'en deres passet yppelig. Supert. M her også. Hvor lang var leveringstiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 29. juli 2014 #12297 Del Skrevet 29. juli 2014 Supert. M her også. Hvor lang var leveringstiden? ca. 10 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 29. juli 2014 #12298 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Jeg har den veska i grønn og svart, den er kjempefin! Kan du gi tilbakemelding på skjørtet når du får det? Jeg kan holde deg med selskap det hatede hjørnet Nå har jeg fått både veska og skjørtet Veska er jo kjempefin ja, men en del mindre enn det der ser ut til på bildene i linken... Syns ikke det er noe pent med en crossover-veske på størrelse med en lommebok, men forhåpentligvis ser det bedre ut når jeg får putta tingene mine oppi den. Skjørtet ble jammen levert raskt!! Det kom i en ekspress-pose med ferdigskrevet returslipp inne i pakke og greier...Fra UK. Kvaliteten virker langt bedre enn typisk H&M, Vero Moda osv.. Makan til stoff har jeg ikke kjent før, så mykt, kvalitets-tykt (om dere skjønner hva jeg mener) og flott.. Det eneste jeg ikke liker er at skjørtet er lenger enn jeg trodde Det rekker meg et par, tre, fire og en halv cm over knærne. her er foresten innlegget som O. Pie siterte fra En veldig søt veske http://www.ebay.com/itm/171319705637?var=470384379143&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Et skjørt flertallet sikkert hater http://www.ebay.com/itm/281144630842?var=580215605331&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Endret 29. juli 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. juli 2014 #12299 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Nå har jeg fått både veska og skjørtet Veska er jo kjempefin ja, men en del mindre enn det der ser ut til på bildene i linken... Syns ikke det er noe pent med en crossover-veske på størrelse med en lommebok, men forhåpentligvis ser det bedre ut når jeg får putta tingene mine oppi den. Skjørtet ble jammen levert raskt!! Det kom i en ekspress-pose med ferdigskrevet returslipp inne i pakke og greier...Fra UK. Kvaliteten virker langt bedre enn typisk H&M, Vero Moda osv.. Makan til stoff har jeg ikke kjent før, så mykt, kvalitets-tykt (om dere skjønner hva jeg mener) og flott.. Det eneste jeg ikke liker er at skjørtet er lenger enn jeg trodde Det rekker meg et par, tre, fire og en halv cm over knærne. her er foresten innlegget som O. Pie siterte fra Jeg har blitt mer glad i Etsy enn Ebay, og har shoppet bilder som skal lyse opp en kjip vegg. Og da snublet jeg over et bilde som formelig ropte på deg, så jeg må lure inn en Etsy-link i ebay-tråden.https://www.etsy.com/no-en/listing/190165857/king-giraffe-art-print-royal-crown?ref=shop_home_active_1&ga_search_query=Giraffe Edit: en til - https://www.etsy.com/no-en/listing/193894721/giraffe-gentleman-dictionary-art-print?ref=shop_home_active_1&ga_search_query=Giraffe Endret 29. juli 2014 av Vampen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. juli 2014 #12300 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg har blitt mer glad i Etsy enn Ebay, og har shoppet bilder som skal lyse opp en kjip vegg. Og da snublet jeg over et bilde som formelig ropte på deg, så jeg må lure inn en Etsy-link i ebay-tråden. "snubla over" eller søkt etter....poteto, potato Men joda, synes de var helt ålrighte, men ikke noe jeg ville hatt på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå