Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du ser til høyre på siden står det «99,8% Positive feedback» under selgerens brukernavn. Tallet i parentes ved siden av brukernavnet (16925) sier hvor mange varer selgeren har solgt tidligere. Med såpass mange salg bak seg og såpass gode tilbakemeldinger bør selgeren absolutt være til å stole på.

At selgere er seriøse betyr ikke at alt de selger er av god kvalitet da, det må man huske på. Selges mye skvip på eBay, men også mange ordentlige varer. Det hjelper ofte å høre andres erfaringer, eller eventuelt bare ta en sjanse paletten var jo ikke alt for dyr.

Personlig ville jeg aldri kjøpt den, mest fordi jeg er nøye på hva jeg bruker på huden, men også fordi jeg ikke har sjans i havet til å få bruk for alle de fargene der. Én highlighter og én contour-skygge er mer enn nok for meg :)

Ok, takk for tips :)

Anonymous poster hash: 5e04f...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her med link til voks de er fornøyd med? Strips, priæmært til legger og lår.

Edit, glem det. Jeg bestillte nettop 100 av disse.

Denne typen har jeg også bestilt. Fikk de i dag, skal prøve de i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns ikke det var stramt :)

Tror det er mer som hofte skjørt. Det ble litt kort når jeg tok det som high waist :(

Hvor høy er du? :)

Anonymous poster hash: 5e04f...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du MÅ oppdatere her etter at du har fått den! :jepp:

Det hadde vært artig å få se et bilde også.

Krysser fingre og tær og alt som krysses kan for at den passer!

(Det er nesten for godt til å være sant om den er helt og absolutt

like fin som på bilde du postet, så det er bra at det virker som at

du har en alternativ plan)

Det skal jeg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Når det står at øredobber er i kirurgisk stål, kan jeg da stole på at de er det?

Endret av Fluttershy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Kjole

Fornøyd med alt.

Er det badedrakt-stoff(aktig) på denne kjolen?

Jeg bruker størrelse (max) 34 og liker at klærne er ettersittende, tror du denne

blir for stor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Regnstorm

Er det badedrakt-stoff(aktig) på denne kjolen?

Jeg bruker størrelse (max) 34 og liker at klærne er ettersittende, tror du denne

blir for stor da?

Ja, og ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av hun som kjøpte kniv, er det noen som kan hjelpe meg å finne billige "spikke-kniver" til barn? Sånn tollekniv eller tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ja, og ja.

Hmm, vanskelig valg.. Pleier egentlig ikke å like så godt sånn badedraktstoff,

men i blant er det ålright også. Tenker du på denne kjolen som en typisk strandkjole

eller kommer du til å bruke den her og der?

Noen som har erfaring med denne kjolen?

http://www.ebay.com/itm/NEW-Women-Sexy-Lace-Folds-Slim-Fit-Sleeveless-Mini-Cocktail-Vest-Bodycon-Dress-/111216711177?tfrom=111286919353&tpos=top&ttype=price&talgo=undefined

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tjoppa

"We're sorry, but your transaction couldn't be completed using the selected card, Visa x-XXXX. This happened because it has been denied by the card issuer."

Thafuck?! Fungerte jo tidligere i dag og penger er der. Hvorfor er det sperret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

"We're sorry, but your transaction couldn't be completed using the selected card, Visa x-XXXX. This happened because it has been denied by the card issuer."

Thafuck?! Fungerte jo tidligere i dag og penger er der. Hvorfor er det sperret??

Hvis du har DNB, så er banken nede. Får ikke brukt kortet eller kommet inn på nettbanken selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...