Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare jeg som synes at de skjørtene er veeeeldig gjennomsiktige bak? :/

Nei, det hvite er ihvertfall gjennomsiktig. :( Gikk med det på butikken en dag, før søstra mi sa i fra. Måtte gå med hettegenseren knytt rundt livet resten av dagen. Irriterende. :P

Anonymous poster hash: 5af94...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wallet

Bare jeg som synes at de skjørtene er veeeeldig gjennomsiktige bak? :/

Nei, du er ikke den eneste. :grine: Det hvite skjørtet er det verste, i alle fall med en rosa truse under. :P Lurer på om det går an å bruke et underskjørt under eller noe. For skjørtet i seg selv er utrolig fint.

Nå har jeg ikke sjekket det grå skjørtet, men håper det er all good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gjør du dette? Jeg finner ikke noe alternativ til "Pay now", "messsage to seller" eller "continue" [...]

Jeg fant heller ikke denne funksjonen. kan du forklare litt nærmere ?

Måten valuta omregnes er slik:

En forutsetter at du har lagt inn VISA etc. betalingskort fra før.

Begynn betalingsrutinen

Når du kommer til Confirm your order (bekreft ditt kjøp) klikker du under Payment methodes, på Other conversion options.

Hak av Bill me in the currency listed on the seller's invoice.

Klikk Submit.

Fullfør betalingen. Du har satt dette parameteret en gang for alle, og slipper å gjøre dette hver gang.

Nå vil banken trekke kjøpsvaluta rett fra din konto, og du slipper PayPal sin vanligvis dyrere valutaomregning.

Sånn omtrent vil dette se ut.

Beklager at det tok litt tid før dere fikk svar. Jobben stjeler dyrebar KG-tid. :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen som kan hjelpe :)

Ser etter det som hengekøyene er utstilt i. altså gitteret. Noen forslag til hva jeg kan søke på eller kanskje noen finner det? :)

http://www.ebay.com/itm/Ferret-Rat-Sugar-Glider-Rat-Pet-Triple-Hammock-Bedding-Set-Owl-Design-/141316641671?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20e720d387

Aner ikke, men var jeg deg ville jeg kontaktet selgeren for å høre hvor h*n fikk tak i dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var den tørr/vanskelig å tegne med?

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Den er ikke våt, men heller ikke vanskelig å tegne med. Har ikke testet hvor vannfast den er da. Har en annen en fra etude house som er vannfast og holder seg etter en mils sykling i varmt vær, så skal få testet denne også :)

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt tilleggsinfo fra en tidligere Final Fantasy Fan :) Denne ulven er nok inspirert av ulveemblemet karakteren Cloud bruker i hvert fall i filmen Advent Children. Så hvis du ønsker andre smykker eller ting med denne ulven kan du søke på for eksempel "cloud wolf necklace" eller hva som helst. Liker den ulven selv, har blant annet smykke og øredobber i samme design :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen som kan hjelpe :)

Ser etter det som hengekøyene er utstilt i. altså gitteret. Noen forslag til hva jeg kan søke på eller kanskje noen finner det? :)

http://www.ebay.com/itm/Ferret-Rat-Sugar-Glider-Rat-Pet-Triple-Hammock-Bedding-Set-Owl-Design-/141316641671?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20e720d387

http://www.ebay.com/itm/Metal-Storage-Units-Kids-Toys-Floor-Standing-6-Cube-Wire-Shelf-Shelves-Lockers-/141316358881?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20e71c82e1

de kalles vel litt av hvert. Cube shelf, metal cube shelf, storage cube.. :laugh: I norge kalles det hvertfall kubehyller :P Kjøpte mange på Europris for noen år siden til 99,- tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt handling i kveld! :)

Sokker og sokker

Pusheen T-skjorte som jeg hååååper er stor og god! :D

Lip Balm
Modellhånd

Håndkrem, den var så søt! :)
Nøkkelkapper (eller hva-det-nå-heter), kalendergave til samboer
Nøkkelkapper til meg selv (ja, jeg er kattegal!)
Lenke til solbriller
Øredobber som jeg har kjøpt før, men mistet den ene, så bestilte et nytt par. Disse er skikkelig fine, har fått mange komplimenter for dem! Er neppe "9K Gold" da men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker og sokker

Lip Balm

Modellhånd

Håndkrem, den var så søt! :)

Nøkkelkapper (eller hva-det-nå-heter), kalendergave til samboer

Nøkkelkapper til meg selv (ja, jeg er kattegal!)

Lenke til solbriller

Øredobber som jeg har kjøpt før, men mistet den ene, så bestilte et nytt par. Disse er skikkelig fine, har fått mange komplimenter for dem! Er neppe "9K Gold" da men :P

Måtte ha den nøkkelkappen med katt på! :laugh: Så søt !

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.ebay.com/itm/32-Style-Women-New-Summer-Colorful-Floral-Dots-Chiffon-Pleated-Skirt-With-Belt/201073176284?_trksid=p3693.c100102.m2452&_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140212121249%26meid%3D7610163503826465714%26pid%3D100102%26prg%3D20140212121249%26rkt%3D4%26

Fikk dette skjørtet i går :) Søtt! Det var sånn shorts under på en måte sånn at man ikke ser rumpa hvis det skulle komme et vindkast! Haha :) Beltet var litt lite. Men har et lignenes selv så null problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/32-Style-Women-New-Summer-Colorful-Floral-Dots-Chiffon-Pleated-Skirt-With-Belt/201073176284?_trksid=p3693.c100102.m2452&_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140212121249%26meid%3D7610163503826465714%26pid%3D100102%26prg%3D20140212121249%26rkt%3D4%26

Fikk dette skjørtet i går :) Søtt! Det var sånn shorts under på en måte sånn at man ikke ser rumpa hvis det skulle komme et vindkast! Haha :) Beltet var litt lite. Men har et lignenes selv så null problem :)

Hvor stor omkrets er det i livet? hvilken str bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor omkrets er det i livet? hvilken str bruker du?

Det var bare One Size. Det er strikk i livet så det passet ypperlig! Brukter M/L til vanlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bare One Size. Det er strikk i livet så det passet ypperlig! Brukter M/L til vanlig.

takk :) da satser jeg på at det passer :D det var ikke stramt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sokker og sokker

Lip BalmModellhånd

Håndkrem, den var så søt! :)Nøkkelkapper (eller hva-det-nå-heter), kalendergave til samboerNøkkelkapper til meg selv (ja, jeg er kattegal!)Lenke til solbrillerØredobber som jeg har kjøpt før, men mistet den ene, så bestilte et nytt par. Disse er skikkelig fine, har fått mange komplimenter for dem! Er neppe "9K Gold" da men :P

Er øredobbene veldig gule eller matte?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det high-waist? Eller er det bare vanlig "hofte-skjørt"? Det ser litt kort til å være high-waist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) da satser jeg på at det passer :D det var ikke stramt?

Jeg syns ikke det var stramt :)

Er det high-waist? Eller er det bare vanlig "hofte-skjørt"? Det ser litt kort til å være high-waist

Tror det er mer som hofte skjørt. Det ble litt kort når jeg tok det som high waist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...