Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Denne bestilte jeg også etter godt rykte fra en annen tråd her:

http://www.ebay.com/itm/330957366133?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Edit: la inn feil link

Oooh, hvordan fungerer denne? Får man babyhud av den? Silkemyk hud? Skal huden bli jevn og flawless? Og skal man bruke den før eller etter sminke? :) Fikk litt lyst å kjøpe...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :rolleyes: jeg elsker den, så håper virkelig den er som jeg forestiller meg, og om den ikke er det så håper jeg den ikke er langt ifra vertfall! Har dialog med selger, så vi får se. Tørr ikke håpe for mye, men det hadde vært gull om det gikk bra :bolledeig:

SÅ FIIIN :rodmer: Lykke til med handelen, håper den passer og blir en suksess! Nydelig var den iallefall :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, hvordan fungerer denne? Får man babyhud av den? Silkemyk hud? Skal huden bli jevn og flawless? Og skal man bruke den før eller etter sminke? :) Fikk litt lyst å kjøpe...

Dytt! Lurer på det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har den og likte den ikke. Skjønner den ikke, rett og slett. Slik jeg har forstått det så skal du sminker deg først og så skal du presse/buffe inn pudderet der du sliter med blankhet og store porer. Jeg jobbet det godt inn, men syntes likevel at jeg ble unødvendig mye blekere + at jeg merket ikke forskjell på porene. Men leste flere som var fornøyd med det i koreasminketråden, så det er vel gjerne noe jeg ikke fikk til.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Takk :rolleyes: jeg elsker den, så håper virkelig den er som jeg forestiller meg, og om den ikke er det så håper jeg den ikke er langt ifra vertfall! Har dialog med selger, så vi får se. Tørr ikke håpe for mye, men det hadde vært gull om det gikk bra :bolledeig:

Du MÅ oppdatere her etter at du har fått den! :jepp:

Det hadde vært artig å få se et bilde også.

Krysser fingre og tær og alt som krysses kan for at den passer!

(Det er nesten for godt til å være sant om den er helt og absolutt

like fin som på bilde du postet, så det er bra at det virker som at

du har en alternativ plan)

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som kan anbefale en selger av elektrisk utstyr? Jeg ønsker å kjøpe en ekstra lang synkkabel til iphone, men er litt redd for å kjøpe noe som går i stykker etter ti minutter.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe så harry :hoho: Hva bruker man sånt til? Tease kjæresten?

Haha det er jo dødskult om man får de til å "gå rundt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha det er jo dødskult om man får de til å "gå rundt"!

Tassel twirling het det ja (kom ikke på det i sted), sånn som her:

https://www.youtube.com/watch?v=3oq-1kS4ncM&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D3oq-1kS4ncM&has_verified=1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant anbefalingen til den i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=824816&page=11&#entry14408382

Den skal gjøre fet/glinsende hud mer matt og jevn. Har ikke motatt det enda, men ser for meg at selve pudderet er hvitt, og brukes over annen sminke for å dempe glinsende hud. Tenkte den ville være fin å ha i veska litt utover dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

Tassel twirling het det ja (kom ikke på det i sted), sånn som her:

*snip*

Og der måtte jeg ha slike. Nestemann som blir forført i vinfylla skal få seg en god latter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BB cream som i følge testen passer for litt oljete hud http://www.ebay.com/itm/271284264874?var=570190564091&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Har ikke fått testet den over en hel dag enda da, så hvordan den holder er for tidlig å si noe om.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Sier du ifra hvordan denne er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Jeg har den og likte den ikke. Skjønner den ikke, rett og slett. Slik jeg har forstått det så skal du sminker deg først og så skal du presse/buffe inn pudderet der du sliter med blankhet og store porer. Jeg jobbet det godt inn, men syntes likevel at jeg ble unødvendig mye blekere + at jeg merket ikke forskjell på porene. Men leste flere som var fornøyd med det i koreasminketråden, så det er vel gjerne noe jeg ikke fikk til.

Jeg fant anbefalingen til den i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=824816&page=11&#entry14408382

Den skal gjøre fet/glinsende hud mer matt og jevn. Har ikke motatt det enda, men ser for meg at selve pudderet er hvitt, og brukes over annen sminke for å dempe glinsende hud. Tenkte den ville være fin å ha i veska litt utover dagen

Jeg har den. Er veldig fornøyd. Den setter sminken "på plass" og gjør porene usynlige, men jeg vil tro at på folk med litt mer farge i ansiktet enn meg, så kan man kanskje ende opp med å se litt spøkelsesaktig ut, men selv er jeg så bleik at det ikke er noe problem.

Sier du ifra hvordan denne er?

Jeg har den også! Det er favoritt bb-cremen min i den prisklassen! Siden jeg er superbleik er den en anelse for mørk for meg på vinterstid, men har akkurat funnet den fram igjen nå som jeg blir litt mer påvirket av sola, og nå er den helt fantastisk. Jevner ut ansiktet og dekker bra, men ser samtidig naturlig ut. Jeg bruker også pudderet over til å få den til å sitte bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å legge ut lenker :(

Men jeg gikk litt ebay-berserk idag!

Sykkellås med kode

Ny ryggsekk

Badehåndkle

2 ekstra nintendo 64 håndkontroller

Hengelås

Sokker

Og en kalender.

Jeg elsker ebay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg får ikke til å legge ut lenker :(

Men jeg gikk litt ebay-berserk idag!

Sykkellås med kode

Ny ryggsekk

Badehåndkle

2 ekstra nintendo 64 håndkontroller

Hengelås

Sokker

Og en kalender.

Jeg elsker ebay!

Skrive du fra mobil eller pc? Om du skriver fra pc så skriver du først navnet på det du vil linke til, for eksempel Badehåndkle og deretter trykker du på den knappen som er plasser under der det står size (fontsize). Ser ut som en liten binders med en grønn prikk på. Kopier adressen du vil linke til og lim det inn i boksen der det står url og så trykker du ok :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller

Klokke

Grått pencilskirt - Fikk dette skjørtet i dag. Fargen er ikke like lys som på bildet, men forsatt veldig fornøyd. Har samme skjørt i hvit også.

Eyeliner - Eyeliner til å ha over øyet. Har bestilt eyelineren flere ganger, og kommer til å forsette med det. Holder seg hele dagen.

Bare jeg som synes at de skjørtene er veeeeldig gjennomsiktige bak? :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes at de skjørtene er veeeeldig gjennomsiktige bak? :/

Har det i rødt, og mitt er ganske solid ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...